×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
اختتامیه هفته فرهنگی شاهین شهر

در آیین اختتامیه هفته فرهنگی شاهین شهر که با حضور حسینعلی حاجی دلیگانی عضو رئیسه مجلس شورای اسلامی، سید محمدرضا کاظمی طبا فرماندار، حجت الاسلام و المسلمین قاسم هاشمی امام جمعه، سعید ابریشمی راد شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی، سید رسول هاشمیان رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و جمعی مدیران شهرستان در سالن بهار نگارستان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین قاسم هاشمی امام جمعه شاهین شهر، شهردار شاهین شهر را ایده پرداز و دارای برنامه، بعد از سال ها تلاطم و تعویض مکرر شهردارها در این شهر دانست و گفت: انجام طرح های فرهنگی به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری در هفته فرهنگی شاهین شهر، پویایی و تحرک را برای این شهر به ارمغان آورده است.

وی با اشاره به دیدگاه محله محوری در مدیریت شهری افزود: در برگزاری برنامه های شهری، استفاده از ظرفیت مساجد در راستای محله محوری و تبیین پیشرفت ها، دستاوردها و افتتاح ها می تواند موجب توسعه امید آفرینی در جامعه شود.

خطیب نماز جمعه شاهین شهر با اشاره به نفوذ دشمن در داخل مرزهای کشور ادامه داد: جمهوری اسلامی جزو هشت کشور برتر دنیاست اما بازی های رسانه ای و عدم تبیین دستاوردها برای مردم سبب ساز کم بینی و بروز اغتشاش در جامعه شده است.

سعید ابریشمی راد شهردار شاهین شهر نیز با بیان اینکه در هفته فرهنگی شاهین شهر ۵ طرح عمرانی به بهره برداری رسید، تشریح کرد: تعریض پل هسا یکی از ورودی های شاهین شهر با ۸۰ هزار متر مربع فضای سبز، ۱۰۰ پایه روشنایی، آسفالت ۱۰هزار مترمربع و جدول گذاری بیش از ۴۰۰ مترطول این پل با اعتبار ۳۹۰ میلیارد ریال در راستای دسترسی بهتر و تسهیل عبور و مرور شهروندان به سرانجام رسیده است. همچنین تمثال ۲۰۰ شهید والا مقام شهر با ۱۳ میلیارد ریال اعتبار در مسیر رفت و برگشت بلوار هسا نصب شده است.

وی با تاکید بر لزوم تبیین جایگاه و راه شهدا برای نسل های جوان ادامه داد: فرهنگسرای واقع در بنیاد ازدواج با نام فرهنگسرای پایداری با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال و گذرگاه یادمان شهدای گمنام با ۳۵۰۰ مترمربع و اعتبار ۶۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

ابریشمی راد تامین تفرجگاه و ایجاد فضایی برای آرامش شهروندان را از وظایف شهرداری دانست و گفت: بوستان حافظ شمالی با ۶۶ هزار مترمربع فضای سبز، ۹۵۰۰ متر طول، ۱۵۰ پایه روشنایی و ۳۵ هزار مترمربع بلوک فرش با اعتباری حدود ۱۳۰ میلیارد ریال تقدیم شهروندان شد..

وی با اشاره به اجرای نظام مدیریت مشارکتی و تقسیم شهر به نواحی ۶ گانه و بهره مندی ازمعتمدان محله ها خاطرنشان کرد: در هفته فرهنگی شاهین شهر با دعوت از فعالان حوزه اجتماعی و تبیین خواسته های شهری در حوزه فرهنگی، شناسایی مشکلات شهری ۲۰ شهربانو یا شهرداران افتخاری آغاز به کار کردند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false