×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
گردهمایی هیأت های ورزشی

گردهمایی هیأت های ورزشی در هفته فرهنگی شاهین شهر و روز شهروند با حضور سید محمدرضا کاظمی طبا فرماندار شاهین شهر و میمه، سعید ابریشمی راد شهردار، علی صالحی رئیس شورای اسلامی شهرستان، محمد عاطفت پیشه عضو شورای اسلامی شهر، احسان شاه علی رئیس اداره ورزش و جوانان شاهین شهر و سید رسول هاشمیان رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی در سالن بهار نگارستان برگزار شد.

سید محمدرضا کاظمی طبا فرماندار شاهین شهر و میمه گردهمایی هیأت های ورزشی را بهانه ای برای قدردانی از تلاش، زحمات و افتخارآفرینی برای شهرستان دانست و اظهارکرد: درخشش بانوان شهرستان در عرصه های ورزشی در هفته فرهنگی شاهین شهر و مشارکت ۷۰۰ نفره در کاراته گواهی بر همت بلند آنان است.

سعید ابریشمی راد شهردار شاهین شهر با اشاره به اینکه تجلیل از ورزشکاران وظیفه ذاتی شهرداری است، اظهار کرد: گردهمایی و تجلیل از نام آوران شهر در هفته فرهنگی و روز شهروند بهانه ای برای ارج نهادن به ظرفیت های اجتماعی شاهین شهر است.

وی با بیان اینکه جامعه ورزشی شاهین شهر بزرگترین تشکل شهروندی است، افزود: ارتقای ورزش قهرمانی برای شهر افتخارآفرین است اما نیاز جامعه امروز ما مسؤولیت پذیری ورزشکاران در انجام وظیفه اجتماعی است.

شهردار شاهین شهر، ادامه داد: قهرمانان و نام آوران ورزشی به دلیل احترام، عشق و علاقه مردم پیام آوران ارزش های ملی و فرهنگی در جامعه اند که می توانند تعالی آن را رقم بزنند.

احسان شاه علی رئیس اداره ورزش و جوانان در این گردهمایی ضمن تقدیر از مدیران و کارکنان سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی در برگزاری هفته فرهنگی و حمایت های همه جانبه از ورزشکاران، گفت: همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری با اداره ورزش و جوانان در بخش سخت افزاری چشمگیر است اما انتظار می رود این سازمان در نرم افزار نیز از هیأت های ورزشی حمایت بیشتری داشته و در قهرمان پروری و تربیت ورزشکاران ملی و بین المللی برای شهر حامی این اداره باشند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false