×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
شاعر صددانه یاقوت در شاهین شهر

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر از برگزاری کارگاه های قصه گویی و داستان نویسی خلاق با حضور مصطفی رحماندوست شاعر و نویسنده ملی در شاهین شهر خبر داد.

سید  رسول هاشمیان با اشاه به برگزیده شدن شاهین شهر به عنوان شهر دوستدار کتاب اظهار کرد: شاهین شهر برای برگزاری کارگاه های قصه گویی و داستان نویسی خلاق، میزبان مصطفی رحماندوست، شاعر و نویسنده سرشناس کشور در حوزه ادبیات کودک و نوجوان بود.

وی هدف از برگزاری این کارگاه ها را ارتقای سطح دانش مربیان کودک شهر برشمرد و افزود: این کارگاه ها با حضور مربیان فرهنگسراها و مربیان آموزش و پرورش در راستای تغییر الگو و رشد خلاقیت مربیان در قصه گویی و داستان نویسی برای کودک و نوجوان برگزار شد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر با اشاره به اینکه در همه جوامع بخش مهمی از تعلیم و تربیت کودکان از طریق داستان و قصه انجام می شود تصریح کرد: قصه یکی از میراث های کهن جامعه ما است که علیرغم پیدایش رسانه های دیداری، شنیداری و تصویری، نه تنها ارزش و جایگاه خود را از دست نداده بلکه چنان جایگاهی دارد که حیات این رسانه ها بدون قصه میسر نیست.

وی با بیان اینکه با استفاده بیشتر از داستان ها و قصه های مناسب برای کودکان، فرایند یادگیری افزون تر و دستیابی به اهداف سهل تر می شود خاطرنشان کرد: در این کارگاه ها تمرکز بر ترویج کتابخوانی، پرورش خلاقیت و تخیل در کودکان از طریق آشنایی با عناصر داستان بود.

گفتنی است همزمان با ویژه برنامه دیدار کودکان و نوجوانان شاهین شهری با مصطفی رحماندوست در کانون پرورش فکری کودک و نوجوان، باحضور سعید ابریشمی راد شهردار، حسین شاهزاده فرد و گل جهان شکرزاده اعضای شورای اسلامی شهر و فرامرز رادمنش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان از کتاب «این تری زی آن تری زی» این نویسنده رونمایی شد.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false