×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
جذب ایده‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در برنامه‌های سال ۱۴۰۳

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین‌شهر در نظر دارد در تدوین برنامه‌های سال ۱۴۰۳ از دیدگاه‌های صاحبنظران در موضوعات مرتبط با فعالیت‌های این سازمان استفاده کند.

سید رسول هاشمیان، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین‌شهر ضمن اعلام این خبر، بیان کرد: امسال یکی از تصمیم‌های ما در سازمان این است که برای تدوین برنامه‌های سال ۱۴۰۳ از نقطه نظرات و پیشنهاد‌های نخبگان، صاحب‌نظران و فعالان فرهنگی، اجتماعی، علمی و مذهبی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: جلسات مختلفی در این خصوص با صاحبان طرح و ایده در حال برگزاری است و هدف ما این است که برای تصمیم‌گیری و چگونگی تدوین برنامه‌های سال ۱۴۰۳ که از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین‌شهر درنظرگرفته و اجرایی خواهد شد، دیدگاه‌های نخبگان شهر و البته عموم مردم شهر از جمله معتمدین، شهر بانوان، نویسندگان و فعالان فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و ورزشی را دریافت کرده و در برنامه‌های سال آینده استفاده کنیم.

علاقه‌مندان و صاحبان طرح و ایده های مرتبط با فراخوان، در صورت تمایل می‌توانند پیشنهاد خود را از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۱۳۳۶۷۱۰۳ . یا ایمیل farhangi0314@gmail.com ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۵۲۳۰۹۴۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false