×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
هیئت مدیره جدید سازمان معرفی شد

با ابلاغ شهردار شاهین شهر اعضای جدید هیئت مدیره سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر معرفی شدند.

 

عیسی بهمنی شهردار شاهین شهر در ابلاغ هایی جداگانه حجت الاسلام و المسلمین هاشم خدارحمی و محمد حیاتی را به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر معرفی کرد.
بهمنی با تقدیر از تلاش های هیئت مدیره قبلی هدف از این تغییر را ایجاد انگیزه و نگرش جدید در سازمان عنوان کرد و خطاب به هیئت مدیره جدید عنوان کرد: بستررسازی برای تقویت هویت ملی ـ مذهبی شهروندان ، ترویج و احیاء سنتهای دینی و ملی و آموزش سبک صحیح زندگی یک خانواده ایرانی و ترویج فرهنگ قرآنی باید اولویت اول سازمان باشد.
شهردار نشاط در جامعه را عامل پویایی دانست و ادامه داد: شاهین شهر ، شهری جوان است و نشانه جوانی نشاط و شور است و سازمان باید در ایجاد فضای نشاط و شادی ، بهبود و اررتقاء فرهنگ تفریح در مناسبت های ملی و مذهبی با ارائه الگوی سالم و افزایش نشاط در شهروندان اقدام نمایید.
توجه به سلامت جسم و روان از دیگر خواسته های شهردار شاهین شهر بود که در این خصوص عنوان کرد: توجه به سلامت فردی و اجتماعی شهروندان در کنارتوسعه ورزش همگانی می تواند موجب بهبود شرایط زندگی شاهین شهری ها شود.
بهبود کیفیت ارائه خدمات سازمان ، اولویت آموزش های مربوط به فرهنگ و حقوق شهروندی و شناخت و شکوفایی استعدادهای شهروندان و مشارکت شهروندان در برنامه ریزی و مدیریت شهر از دیگر تاکیدات بهمنی بود.
مهرداد مختاری رییس شورای اسلامی شاهین شهر نیز با تقدیر از هیئت مدیره قبلی برای هیئت مدیره جدید آرزوی موفقیت کرد و گفت: امیدوارم اعضای هیئت مدیره با دیدگاه های جدید و تفکری تازه امکان اررتقاء بیشتر در زمینه های فرهنگی و اجتماعی در شهر را فراهم کنند.
مختاری ادامه داد: شورای اسلامی دوره پنجم خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار داده است و سعی نموده تا این موضوع را در عمل ثابت نماید و د همین راستا علیرغم کاهش ۲۷۰ میلیارد ریالی بودجه شهرداری در سال آینده ، بودجه پیشنهادی سازمان به ۶۵ میلیارد ریال افزایش یافته است و این در حالی است که حدود ۳۵ میلیارد یال آن بودجه عملیاتی و مابقی آن بودجه جاری و عمرانی است که این تغییر به دلیل تاکید اعضای شورای اسلامی شهر بر حمایت از ورزش و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در شهر است.
حجت الاسلام و المسلمین محسن ربیعی و محمدرضا عرب یارمحمدی اعضای هیئت مدیره قبلی سازمان نیز در گزارشی فعالیت های صورت گرفته در سازمان را ارائه کردند و مهم ترین خصوصیات برنامه های سازمان را کیفیت ، هدفمندی و دارا بودن استراتژی عنوان نمودند.
در حال حاضر احمدرضا پری تبار معاون پشتیبانی و توسعه شهرداری به عنوان ییس هیئت مدیره و حجت الاسلام و المسلمین هاشم خدارحمی و محمد حیاتی به عنوان اعضای هیئت مدیره بر فعالیت های سازمان نظارت دارند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false