×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
استعلام بها طراحی ، چاپ  و نصب بنر

باسمه تعالی

فرم استعلام بها

سازمان فرهنگی ، ورزشی و تفریحی شهرداری شاهین شهر در نظر دارد طراحی ، چاپ  و نصب بنر های مورد نیاز خود را  برابر لیست پیوست به  مؤسسات و شرکت های واجد شرایط  واگذار نماید.شرکت کنندگان می توانند مبلغ پیشنهادی خود را  اعلام و در پاکت در بسته به دبیرخانه سازمان به نشانی شاهین شهر – بلوار امام خمینی (ره) – میدان فاطمیه (س)  – ساختمان نگارستان شهرداری- طبقه چهارم  تحویل نمایند.

شرایط شرکت کنندگان:

شرکت کنندگان باید دارای مجوز لازم از مراجع ذی صلاح برای انجام امور مربوطه باشند.

ارسال سابقه فعالیت شرکت به همراه برگه استعلام الزامی است.

شرایط استعلام بها:

  • کلیه هزینه های رفت و برگشت در خصوص دریافت فایل ، چاپ ، تحویل و نصب بنر در طول مدت قرارداد  به عهده برنده استعلام می باشد.
  • کلیه کسور قانونی قرارداد شامل بیمه، مالیات و … به عهده برنده استعلام می باشد.
  • برنده استعلام موظف است بعد از اطلاع رسانی این سازمان حداکثر ظرف مدت ۳روز برای انعقاد قرارداد اقدام نماید در غیر این صورت شرکت کننده دوم به عنوان برنده اعلام می گردد.
  • سازمان در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادها مختار می باشد.
  • برگه های مخدوش یا ناخوانا در استعلام شرکت داده نمی شود.
  • مبلغ ده درصد از کل قرارداد به عنوان ضمانت حسن انجام کار هنگام عقد قرارداد از برنده استعلام دریافت می گردد و در پایان زمان قانونی قرارداد و پس از تأیید امور مالی و درآمد و امور قراردادهای سازمان  عودت می گردد.
  • متقاضی با علم و آگاهی و رضایت کامل و تکلیف به قبول و انجام کلیه شروط این استعلام ذیل فرم را مهر و امضا نموده است.
  • در صورت تشخیص بر داشتن سابقه نا متعارف ، سازمان در رد و یا قبول هر یک و یا کلیه پیشنهادها مختار می باشد.
  • شرکت کننده اقرار می نماید که در موقع شرکت در این مزایده مشمول ممنوعیت های مقرر در اصل ۴۹ و ۱۴۱ قانون اساسی و قانون منع مداخله کارکنان دولت مصوب ۲۲/۱۰/۱۳۳۷ و سایر مقرراتی که چنین محدودیت هایی را معین می نماید ، نیست. کلیه شرایط و ضوابط طبق نمونه قرارداد پیوست می باشد.

تبصره: کارکنانی که به خدمت گرفته می­شوند نباید هیچ گونه رابطه استخدامی و قراردادی با شهرداری شاهین شهر و سازمان های وابسته داشته باشند.

نحوه ارسال فرم استعلام:

برگه را در پاکت قرار داده و پاکت را لاک و مهر شده به دبیرخانه سازمان سازمان فرهنگی ، ورزشی و تفریحی شهرداری شاهین شهر تحویل و رسید دریافت نمایند.

مبلغ انجام خدمات مربوط

طراحی به ازای هر متر مربع……………………. ريال

چاپ بنر  ۱۰  اونس به ازای هر متر مربع   ……………… ریال

چاپ بنر ۱۳ اونس  برای استرابورد به ازای هر متر مربع…………….. ریال

به ازای نصب هر عدد آکاردئونی(۴*۲) ………… ریال  ،  به ازای نصب هر عدد پایه سیمانی (۲*۱) …………. ریال

به ازای نصب هر عدد لمپوست (۲*۱) ……………… ریال  ، به ازای نصب هرعدد بنر آویز(سایز مختلف) …………………. ریال

به ازای نصب هر عدد استرابرد(۴*۳)  …………………… ریال ،  به ازای نصب هر عدد بیلبورد (۳*۵) ………………… ریال

 

 

 

 

 

 

 

 

نام و نام خانوادگی
مهر و امضاء شرکت کننده در استعلام

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

باسمه تعالی

آگهی استعلام

         

 

سازمان فرهنگی ، ورزشی و تفریحی شهرداری شاهین شهر در نظر دارد طراحی ، چاپ  و نصب بنر های مورد نیاز خود را  در قالب خرید خدمات به شرح زیر از محل اعتبارات سازمان برابر لیست پیوست به  مؤسسات و شرکت های واجد شرایط  واگذار نماید ، از این رو از پیمانکاران و فروشندگانی که تمایل به همکاری دارند درخواست می گردد با مطالعه دقیق پشت و روی فرم ، تکمیل مشخصات و جدول زیر  پس از امضاء و مهر نمودن پشت و روی این فرم آن را در پاکت در بسته به دبیرخانه سازمان به نشانی : شاهین شهر – بلوار امام خمینی ( ره ) – میدان فاطمیه– نگارستان شهرداری – طبقه چهارم – سازمان فرهنگی، ورزشی و تفریحی شهرداری شاهین شهر تحویل داده ، شماره و رسید دریافت نمایند .

فروشنده : خانم / آقای / مؤسسه / شرکت :……………………………………………………………………………کد ملی : ……………………………شماره ثبت شرکت / پیمانکاری…………………..  کد اقتصادی :   ………………….           شماره مجوز استاندارد کالا / خدمات…………………………….مورخ…………………… زمان اعتبار قیمت ( از تاریخ بالا )………………………… میزان ضمانت کالا / خدمات…………………………مدت اجرا ………………………….. نشانی کامل : شهر ………………………… خیابان …………………………….. کوی …………………………………. کوچه ……………………………. فرعی ………………………. پلاک ……………… ساختمان………………….. طبقه …………. واحد ……..   تلفن ثابت :  ………………………… تلفن همراه :

ردیف شرح جنس / خدمات تعداد

یا مقدار

 واحد بها ملاحظات
۱ طراحی بنر ۱ متر مربع
۲ چاپ بنر ۱۰ اونس ۱ متر مربع
۳ چاپ بنر ۱۳ اونس ۱ متر مربع
۴ نصب بنر بر روی سازه آکاردئونی ۱ عدد
۵ نصب بنر بر روی  پایه سیمانی ۱ عدد
۶ نصب بنر بر روی  لمپوست ۱ عدد
۷ نصب بنر آویز ۱ عدد
۸ نصب بنر بر روی  استرابورد ۱ عدد
۹ نصب بنر بر روی  بیلبورد ۱ عدد  

 

توضیحات:

۱-     برنده استعلام موظف است فایلهای طراحی شده را به صورت لایه باز به روابط عمومی سازمان تحویل و پس از تأیید در زمان درخواست شده اقدام به چاپ و نصب در محل های مشخص شده نماید.

۲-         قیمت پیشنهادی با در نظر گرفتن هرگونه خدمات اعم از طراحی ، چاپ و نصب ، تجهیزات و ایاب و ذهاب می باشد.

۳-        مسؤولیت  و جبران خسارت و هرگونه ایراد در طراحی و نصب و چاپ که به تشخیص سازمان می باشد بر عهده برنده استعلام می باشد.

۴-     کلیه مسؤولیت های مالی، معنوی، اداری و … ناشی از تأخیر درحضور  و تحویل  طراحی و نصب و چاپ نزد واحد روابط عمومی سازمان بر عهده برنده استعلام می باشد و در صورت تکرار ، قرارداد از سوی سازمان فسخ می گردد.

۵-     پیشنهاد دهنده موظف است کپی مجوزهای لازم بهره برداری از  مراجع ذی صلاح در پاکت در بسته  تحویل دبیرخانه سازمان فرهنگی،ورزشی و تفریحی شهرداری شاهین شهر دهد.

۶-      هزینه ایاب و ذهاب دریافت فایل ها ، تحویل بنرها و هزینه های خدمات همچون سفیدی مورد نیاز ، پانچ و لیفه و غیره به عهده پیمانکار می باشد.

۷-         واحد روابط عمومی به عنوان نماینده سازمان برای هماهنگی و تأیید کیفیت و فاکتورهای صادره می باشد.

۸-      یک نفر طراح پس از تأیید فنی روابط عمومی سازمان از سوی برنده استعلام بها طی یک نامه به سازمان معرفی و هر روز باید در  ساعات اداری  در محل سازمان حضور داشته باشد.

۹-         برنده استعلام موظف است بنرهای مناسبتی سازمان را پس از جمع آوری به گونه ای طبقه بندی نماید که استفاده مجدد از آن امکان پذیر باشد.

۱۰-       قیمت چاپ و نصب مواردی که در استعلام قید نشده است در صورت درخواست روابط عمومی با توافق بین طرفین مشخص می گردد.

۱۱-    در صورت عدم ارائه خدمات به هر دلیلی از طرف بهره بردار ، اجازه  دخل و تصرف  نسبت به ارائه خدمات مورد نظر برای سازمان وجود دارد و با تکرارکوتاهی در ارائه خدمات یا کیفیت خدمات ارائه شده ، سازمان می تواند نسبت به فسخ قرارداد اقدام نماید.

 

مالیات بر ارزش افزوده
جمع کل به حروف :

( با مالیات بر ارزش افزوده )

جمع کل به حروف :

( بدون مالیات بر ارزش افزوده )

 

علیرضا جباری                                                                           روح اله شاه رجبیان

معاون اداری مالی                                                                               مدیر عامل

 

نام ، نام خانوادگی ، مهر و امضای فروشنده / پیمانکار

 

 

 

 

 

نام و نام خانوادگی

مهر و امضاء

 

 

 

 

 

 

 

 

این جانب……………………………………………………………………….فرزند ……………………… متولد ……………….   دارای شماره ملی ………………………………….           مدیر / مسؤول / سرپرست فروشگاه / پیمانکاری / شرکت / مؤسسه ………..  ………………………………………. با علم ، آگاهی ، رضایت کامل و بدون هیچ گونه اجبار و پس از مطالعه دقیق و کامل کلیه صفحات استعلام شماره ………………………………………………………… مورخ ……………………… سازمان فرهنگی، ورزشی و تفریحی شهرداری شاهین شهر با قبول تمامی شرایط مندرج در این آگهی استعلام با مهر و امضای پشت و روی این فرم خود را متعهد و ملزم به رعایت تمام مفاد این آگهی می دانم .

شرایط :

۱ – کلیه کسور قانونی ( بیمه ، مالیات و … ) به عهده فروشنده / پیمانکار می باشد .

۲ – پرداخت هرگونه وجه منوط به تأیید کتبی دستگاه نظارت ( سازمان فرهنگی، ورزشی و تفریحی شهرداری شاهین شهر ) می باشد .

۳ – رعایت نکات ایمنی و استفاده از تجهیزات استاندارد مورد نیاز حین کار به عهده فروشنده / پیمانکار می باشد .

۴ – فرم های  دارای خط خوردگی ، لاک گرفتگی و مخدوش فاقد اعتبار  و مردود شناخته می شود و به آنها ترتیب اثر داده نخواهد شد .

۵ – در صورت عدم همخوانی اعداد و حروف بهای پیشنهادی ، مبلغ نوشته شده با حروف ملاک خواهد بود .

۶ – محل تحویل کالا و خدمات در سازمان فرهنگی، ورزشی و تفریحی شهرداری شاهین شهر و مراکز زیر مجموعه  می باشد و مبلغی جداگانه به عنوان کرایه پرداخت نمی گردد .

۷ – سایر موارد ذکر نشده برابر با شرایط عمومی و مجموعه قوانین شهرداری های کشور و سایر قوانین می باشد .

۸ – فتوکپی و تصویر این فرم فاقد اعتبار می باشد .

۹ – فروشنده / پیمانکار موظف به تحویل کالا و خدمات به صورت کامل و بدون نقص می باشد و در صورت وجود هرگونه نقص ، اشکال همخوانی و تطابق فروشنده / پیمانکار موظف و مکلف به تحویل  صحیح و سالم کالا و خدمات مطابق استعلام به سازمان فرهنگی، ورزشی و تفریحی شهرداری شاهین شهر می باشد .

۹ – کلیه نیروهای پیمانکار / فروشنده حین تحویل کالا یا انجام دادن خدمات هیچ گونه رابطه استخدامی با سازمان فرهنگی، ورزشی و تفریحی شهرداری شاهین شهر ندارند و مسؤولیت پرداخت حقوق ، مزایا ، کسور قانونی و حوادث احتمالی آنان به عهده فروشنده / پیمانکار می باشد و سازمان فرهنگی، ورزشی و تفریحی شهرداری شاهین شهر در قبال موارد مطرح شده در این ردیف هیچ گونه مسؤولیتی به عهده نخواهد داشت .

 

نام و نام خانوادگی

مهر و امضاء

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false