×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
حمایت همه جانبه از نخبگان و استعدادهای برتر شهر

روح اله شاه رجبیان مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی  و ورزشی شهرداری شاهین شهر در گفتکو با  روابط عمومی سازمان از حمایت همه جانبه ویژه نخبگان و استعدادهای برتر شهر خبر داد.

وی گفت: از حدود یک سال و نیم پیش بر اساس تفاهم نامه سازمان و پارک علم و فناوری اصفهان که به امضا معاون وقت فناوری رئیس جمهور رسیده ،  مرکز رشد و خلاقیت  بمنظور جذب نخبگان در فرهنگسرای اشراق راه اندازی شده است.

شاه رجبیان افزود: در مرکز رشد و خلاقیت تلاش می شود تا صاحبان ایده را شناسایی ، جذب ، آموزش و حمایت مالی نماییم.

شاهرجبیان بیان داشت: در صورتیکه فرد ، ایده خود را به مرحله تولید برساند با هماهنگی انجام شده امکانات مالی و کارگاه تولیدی شهرک های صنعتی یا پارک علم و فناوری در اختیار  قرار می گیرد.

مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر گفت: هدف بزرگ ما پرورش استعدادهای برتر شهر و تبدیل شان به نخبگان جامعه یا همان نخبه پروری است.

شاه رجبیان تصریح کرد : در حال حاضر ۱۲ نفر از استعدادهای برتر شاهین شهر در مرکز رشد وخلاقیت با تجهیزات کامل جذب شده اند و  مشغول فراگیری آموزش های تخصصی هستند.

وی در پایان با اشاره به فراهم شدن تجهیزات و امکانات مالی در مرکز رشد و خلاقیت مستقر در فرهنگسرای اشراق گفت: صمیمانه منتظر حضور پر انرژی ایده پردازان شهر دانش وخلاقیت  هستیم .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false