×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
نوید مکوندی ورزشکاری با ۱۲ مدال طلای جهان و آسیا

نوید مکوندی ورزشکاری است که درعرصه های بین المللی رشته ووشو خوش درخشیده و حالا با همسر خود که ایشان هم قهرمان کاراته است مشتاقانه به کار پرورش استعدادهای ورزشی شاهین شهر مشغولند.

با این نام آور  گفتگو کردم که در ذیل آمده است:

خودتون را معرفی کنید

نوید مکوندی هستم متولد ۱۳۶۱ مسجد سلیمان

ورزش را از چه زمانی آغاز کردید؟

از کودکی با ورزش ژیمناستیک شروع کردم و بعد از آن کاراته سبک شوتوکان را ادامه دادم و زمانی که به همراه خانواده به اصفهان  و شاهین شهر مهاجرت کردم با حمایت برادرم دکتر سعید مکوندی ورزش ووشو را زیر نظر استاد بهرام ابطحی به صورت جدی دنبال کردم.

تاکنون در چه مسابقاتی شرکت و چه مقام هایی کسب کردید؟

از سال ۸۲ به عضویت تیم ملی درآمدم و در مسابقات زیادی شرکت داشتم که حاصلش کسب ۱۲ مدال طلای جهان و آسیا  و ۲۳ مدال طلای کشوری و سبکی بوده است و باید بگویم یکی از افتخارات بنده این است که در مسابقات کشور چین اولین نماینده دنیا بودم که توانستم کاپ قهرمانی طلا را کسب کنم.

و فعالیت این روزهایتان؟

اکنون بعنوان مربی تیم ووشو استان در حال آماده سازی ورزشکاران برای مسابقات هستم و در باشگاه ورزشی که خودم مدیریتش را بعهده دارم نیز به نونهالان و نوجوانان آموزش ووشو می دهم .

ورزش چه تاثیری در زندگی شما داشته ؟

تاثیر ورزش در زندگی من بسیار بوده هم از لحاظ  ایجاد انرژی و هم از لحاظ مبارزه با مشکلات.

شنیدم شما و همسرتان زوج ورزشکار هستید؟

بله همسرم زهرا عسگرپور نیز از مدال آوران جهانی در رشته کاراته است و ۱۶سال است که به آموزش و مربیگری این رشته مشغول است. باید بگویم زندگی ما با ورزش عجین شده و سعی می کنیم زمان تمریناتمان را با هم هماهنگ نمائیم .

به هر حال اکثر اوقات من در اردو به سر می برم و منزل حضور ندارم و در این زمان  طبعا اداره خونه هم برعهده همسرم هست ، ایشان مرا بسیار حمایت می کند تا با ذهنی آرام به تمریناتم بپردازم.

گفته شده با توجه به موفقیت هایتان در مسابقات جهانی برخی کشورها برایتان دعوت نامه فرستادند؟

بله گرچه از کشورهای چون آمریکا، قطر و…دعوت نامه داشتم ولی  از آنجا که عاشق وطن عزیزم ایران هستم ترجیح می دهم در کشور خودم بمانم و با کسب مدال افتخار آفرینی کنم.

در پایان اگر سخنی دارید برای کسانی که می خواهند پله های موفقیت و پیشرفت را طی کنند بفرمائید

ابتدا علاقه واقعی خودشون را پیدا کنند ، هرکسی می تونه در مسیر علاقه خود قدم برداره ، سعی کنند خلاقیت و نوآوری داشته باشند به طوری که تاریخ ساز باشه ، منظورم  رشته خاصی نیست ، در هر زمینه ای که شخص علاقه داشته باشه می تونه فعالیتش را ادامه بده.

 

 

 

 

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false