×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
شاهین شهر مستعد ، رو به جلو و بر خلاف شهرهای سنتی آماده پذیرش فناوری های نو و ایده های جدید است

معاون مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری در این نشست گفت: شاهین شهر مستعد ، رو به جلو و بر خلاف شهرهای سنتی ، آماده پذیرش فناوری های نو و ایده های جدید است.

دکتر محمودی ضمن تشکر از میزبانی سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر ، از قابلیت های ایران کوچک یاد کرد و اظهار داشت: از منظر مدرن بودن شاهین شهر را با تهران مقایسه می کنم.

دکتر محمودی معاون مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری در ابتدا با اشاره به لزوم توجه به مسائل فرهنگی گفت: با تمام احترام به شهرداران باید بگویم امور شهری و شهرداری ، به مسائل فنی و تکنولوژی تقلیل پیدا کرده است .

وی افزود: به جرات می توان گفت بیش از ۹۰ درصد از جلساتی که در استانداری داریم ، حول محور فنی است غافل از اینکه مسائل شهر قائم به شهروندان است و شهرداری هویتش را از ایشان می گیرد و یک شهردار به جز موارد فنی و تکنیکی ، در حوزه فرهنگی ، اجتماعی و هنر نیز باید از دانش بسیار بالایی برخوردار باشد .

وی با اشاره به اینکه حوزه های فرهنگی و اجتماعی در حال برجسته شدن هستند گفت: امور شهری و شهروندی مقوله ای است که نمی توان با یک ذهن به آن پرداخت و لازم است از همه تخصص ها کمک گرفت.

دکتر محمودی افزود : اگر بتوانیم منافع سازمان را با منافع شهرداری ها گره بزنیم و شهرداران احساس کنند بخش اعظمی از درآمد را می توانند از طریق سازمان های فرهنگی تامین کنند ، بیشتر توجه می کنند و سازمان را بهتر خواهند دید.

جواد نصراصفهانی سرپرست  سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر با خیرمقدم و خوش آمدگویی به حاضران گفت: شاهین شهر شهری  مشتکل از همه اقوام ایرانی و مذاهب مختلفی است که دور هم جمع شدند و به همین دلیل ، این شهر به ایران کوچک شهرت دارد  ، شهری که چند سالی است با برند دانش و خلاقیت شناخته می شود.

وی افزود : با وجود مردمی فهیم در شاهین شهر به عنوان دومین شهر با سواد کشور ، کار و خدمت در این شهر لذت بخش است و شهروندان همواره در کنار و همراه ما هستند ، به موقع و در جای خود عملکرد ما را تحلیل کرده و مورد انتقاد قرار می دهند.

وی در ادامه با اشاره به سابقه ۱۰ ساله تاسیس و فعالیت سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر بیان داشت: در حال حاضر حدود ۵۰ مرکز شامل فرهنگسراها ، سالن و زمین های ورزشی ، پیست موتورسواری و … زیر نظر سازمان اداره می شود و از نظر سخت افزاری و سرمایه فرهنگی موقعیت خوبی داریم.
سرپرست سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر در پایان گفت: با توجه به اینکه سومین جلسه در شاهین شهر برگزار شده است ، امیدواریم این جلسات در راستای توانمندسازی سازمان ها و  برنامه ریزی برای ایجاد شادی و نشاط اجتماعی موثر باشد و فرصتی خوب به منظور هم اندیشی و تبادل تجربیات فراهم آورد.

گفتنی است در این نشست مدیران عامل و معاونین سازمان های فرهنگی کاشان ، خمینی شهر ، نجف آباد ، شاهین شهر و معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری شهرضا با ارائه نقطه نظرات ، موانع و مشکلات بودجه ای و اساسنامه ای سازمان ها را مورد تحلیل و بحث قرار دادند.

در پایان تعدادی از مراکز زیر مجموعه سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر از جمله فرهنگسرای اشراق ، مرکز خلاقیت و شکوفایی و بوستان مادر مورد بازدید قرار گرفت.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false