×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
استقبال شاهین شهری ها از همایش جذابیت در روابط اجتماعی

همایش بزرگ جذابیت در روابط اجتماعی باحضور دکتر انوشه و استقبال دانشجویان و خانواده های شاهین شهری در تالار شیخ بهایی برگزار شد.

در این همایش که به همت مؤسسه طلوع آفتاب سلامت گز برخوار ، سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر و اداره ورزش و جوانان شهرستان اجرا شد ، دکتر سیدمحمود انوشه با پرداختن به مسائل و مشکلات در برقراری ارتباطات اجتماعی و اشاره به سخنان پیامبر اکرم (ص) و ائمه معصومین (ع) و همچنین نظریات فلاسفه و دانشمندان متعدد در حوزه های روان شناسی و جامعه شناسی ، راهکارهایی برای جذابیت در روابط اجتماعی بیان نمود.

دکتر انوشه در ادامه همایش با معرفی چند کتاب مواردی را در خصوص روابط دختر و پسر ، ازدواج و مسائل زناشویی به جوانان و خانواده های حاضر در همایش توصیه کرد.

لازم به ذکر است این همایش باتوجه به نظر دکتر انوشه برای انجام رسالت خود در قبال مردم و استقبال حضار ، ۲ ساعت بیشتر از زمان برنامه ریزی شده ادامه یافت.

شرکت کنندگان در همایش موضوع بحث را جذاب ، مفید و چالش برانگیز توصیف نموده و خواستار تداوم برگزاری این نوع برنامه ها باحضور چهره های شاخص علمی کشوری در شاهین شهر شدند.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false