×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
طنین زنگ انقلاب در شاهین شهر

 

 

علیرضا بصیری فرماندار شهرستان شاهین  شهر و میمه در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل بنیانگذار انقلاب اسلامی و همه شهدا گفت: پیروزی انقلاب اسلامی نتیجه سالها ، تلاش و رشادت مردم و به خواست خداوند بزرگ بود که به دیکتاتوری شاهنشاهی پایان داد.

وی با بیان اینکه حکومت جمهوری اسلامی بر پایه عدل و مردم سالاری دینی بنا نهاده شده است افزود: در چهل سال گذشته اقدامات بسیار زیاد و خوبی توسط نظام جمهوری با رهبری حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و همچنین پشتیبانی مردم صورت گرفته است.

 

بصیری در ادامه اظهار داشت:  دشمنان برای سست کردن اعتقادات و باورهای مردم بخصوص جوانان تلاش های بسیار کردند ولی مردم علیرغم مشکلات و گلایه هایی که دارند پشتیبان نظامشان هستند

فرماندارشهرستان شاهین شهر و میمه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیشرفت های کشور گفت: در طول چهل سال در تمام زمینه ها علمی ، پزشکی ، هوا فضا و دفاعی جمهوری اسلامی ایران توانسته است قدمهای بسیار بلندی بردارد.

علیرضا بصیری در پایان افزود : انشالله وعده ما در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن خواهد بود و قطعا مردم با حضور گسترده در راهپیمایی نشان خواهند که فشارها و تحریم ها هیچ خللی در عزم و اراده مردم بوجود نخواهد آورد.

در آیین نواختن زنگ انقلاب و آغاز دهه مبارک فجر حجت الاسلام ملکیان امام جمعه شاهین شهر ، علیرضا بصیری فرماندار شهرستان ، حمید عشقی شهردار شاهین شهر ،رئیس و اعضا شورای اسلامی شهر ، بخشدار مرکزی ، فرماندهی سپاه بسیج ناحیه شاهین شهر ومیمه و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و… حضور داشتند.

 

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false