×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری کارگاه کنترل استرس برای ورزشکاران

سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان و با هدف ارائه آموزش های علمی و روانی کارگاه کنترل استرس را برای ورزشکاران برگزار کرد.

در این کارگاه دکتر افشین طباطبایی نویسنده و پژو هشگر مسایل اجتماعی جوانان و خانواده عوامل تاثیر گذار بر استرس و نحوه عملکرد مغز در شرایط خاص را بیان و راههای مقابله بر استرس به ویژه در لحظات سخت و مسابقات ورزشی را برای ورزشکاران تشریح کرد.

این کارگاه که به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شاهین شهر ، اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهین شهر و میمه و هیات کاراته شهرستان برگزار گردید که مورد استقبال ورزشکاران واقع شد و بالغ بر ۲۰۰ نفر از مربیان و ورزشکاران در آن حضور داشتند.

بیش از ۱۷ هزار ورزشکار بیمه شده در شاهین شهر نشانه توجه جوانان این شهر به ورزش است و ده ها مدال آور جهانی و بین المللی و بیش از یکصد ورزشکار مطرح در سطح کشوری و استانی از دلایل تشکیل این کارگاه آموزشی بود.

شایان ذکر است سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان و هیات های ورزشی به صورت مستمر اقدام به برگزاری کارگاه های مختلف آموزشی برای ورزشکاران می نماید تا در کنار کسب مهارت های ورزشی و فنی از نظر علمی و روانی نیز ورزشکاران در شرایط مطلوبی قرار داشته باشند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false