×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳  
true
true
منافع ۱۸۰ هزار شاهین شهری اولویت اول سازمان است

جواد نصر رییس سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر در جلسه شورای مدیران اولویت ها و اهداف و برنامه های سال آتی سازمان را مورد بررسی قرار داد.

نصر در ابتدا از اجرای برنامه های موثر در ایام الله دهه فجر و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) قدردانی کرد و افزود: خوشبختانه با همراهی و همکاری مدیران و کارکنان سازمان در مسیر خدمت به شهروندان گام های موثری را برداشته ایم در حال حاضر تعداد کلاس هایی که مورد استقبال شهروندان قرار گرفته بیشتر شده است و آمار مراجعان به مراکز بیشتر شده است اما باید دقت داشته باشیم که کیفیت آموزشی نیز در این دوره های آموزشی در حد مطلوب و استانداردی باشد.

نصر اظهار داشت : سال آینده برنامه ای هدفمند و پژوهش محور را در دستور کار خود قرار خواهیم داد و اولین اولویت و کلیدی ترین نکته در تصمیم گیری هایمان تامین منافع ۱۸۰ هزار نفر شاهین شهری است که باید مدنظر قرار گیرد.

رییس سازمان پیشنهاد تشکیل کمیته اجرایی و کمیته برنامه ریزی و هم اندیشی را مطرح کرد و گفت: در سال های گذشته در هر مرحله ای که به صورت تیمی عمل کرده ایم ، نتایج موفق و خوبی را کسب کرده ایم و با استفاده از این تجربه سعی خواهیم کرد با تشکیل این کمیته ها تمام مراحل برنامه ریزی و اجرایی را با مشورت و با تکیه به تجربیات و توانمندی کارکنان عملیاتی نماییم.

نصر به بودجه عمرانی سازمان اشاره کرد و ادامه داد: در بودجه سال آینده سازمان مبلغ ده میلیارد ریال بودجه عمرانی پیش بینی شده است که در صورت تایید و وصول برای بهبود و تعمیر مراکز استفاده خواهد شد تا مراکز وابسته به سازمان از نظر ظاهری و فیزیکی شرایط بهتری را داشته باشند.

مدیران مراکز و واحدهای سازمان نیز دیدگاه ها و نظرات خود را اعلام نمودند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false