×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
اقدامات و فعالیت های مختلف شهرداری شاهین شهر در سطح شهر ارزشمند و قابل تقدیر است

اسفندیار تاجمیری سرپرست فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه در نشست با شهردار شاهین شهر، معاونان و رؤسای سازمان های تابعه شهرداری ضمن ابراز خرسندی از حضور خود در جمع تلاشگران شهرداری شاهین شهر گفت: اقدامات و فعالیت های مختلف شهرداری شاهین شهر در سطح شهر ارزشمند و قابل تقدیر می باشد و لازم است از تلاش ها و مساعی حمید عشقی شهردار شاهین شهر ،معاونان و مدیران شهرداری که نقش مهمی را در اداره شهر برعهده دارند تقدیر و تشکر نمایم.
وی در ادامه گفت : شاهین شهر با عناوینی همچون شهر دانش و خلاقیت و دومین شهر باسواد کشور شناخته شده است و در این راستا موقعیت شاهین شهر بسیار ویژه قلمداد شده و طبیعتاً مسؤولان بالادستی انتظار خاصی از مدیریت های شهری این شهر دارند.
تاجمیری افزود : در حال حاضر اداره شهرها بدون تصور مدیریت های شهری عملاً امکان پذیر نیست و ضروری است در این خصوص جایگاه مدیریت شهری تحت هر شرایطی حفظ گردد در غیر این صورت در مسیر انجام کارها و اقدامات با مشکل مواجه خواهیم شد.
سرپرست فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه اقداماتی نظیر وصول کامل بودجه سال گذشته، آغاز به کار بیش از ۵۰ درصد از پروژه ها در سطح شهر، فعالیت در حوزه جذب گردشگر و احداث پروژه های سرمایه گذاری و مشارکت با بخش خصوصی توسط شهرداری شاهین شهر را از جمله اقدامات بسیار ارزشمند این شهرداری عنوان نمود و گفت: خوشبختانه شهرداری شاهین شهر علی رغم مسائل و مشکلات اقتصادی توانسته است با برنامه ریزی های هوشمندانه مدیریت شهری و تلاش های شبانه روزی مجموعه نیروهای خود بر مشکلات فائق آمده و از بحران پیش رو به سلامت گذر نماید.
وی همچنین توجه به محله های کمتر توسعه یافته شهر توسط شهرداری شاهین شهر را از دیگر اقدامات قابل تقدیر این شهرداری ذکر نمود و گفت: شرایط خوبی در شهر فراهم گردیده و امیدواریم بتوانیم با پیگیری های بیش از پیش مدیریت شهری و مساعدت و همراهی شورای اسلامی شهر و دیگر ادارات با شهرداری و بالعکس، شهری درشأن و جایگاه بسیار بالا داشته باشیم تا شهروندان فهیم نیز بتوانند از این ظرفیت ها استفاده مطلوب را ببرند.
تاجمیری اظهار داشت: شهرداری شاهین شهر به عنوان شهرداری مرکز شهرستان شاهین شهر و میمه  از جایگاه و موقعیت ویژه ای برخوردار است و روابط عمومی این شهرداری نیز در حوزه های مختلف فعالیت خود، در سطح شهرستانی فعالیت می نماید و این مهم قابل تقدیر است.
سرپرست فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه در بخشی از سخنان خود به پیش بینی و پیشگیری از مسائل و مشکلات و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های اجتماعی و فرهنگی در شهر اشاره نمود و گفت: در این خصوص اگر از این ظرفیت ها به خوبی استفاده گردد انعکاس بسیار خوبی دربر خواهد داشت.
تاجمیری تصریح نمود: بار دیگر از تلاش های مجموعه شهرداری شاهین شهر تشکر و قدردانی نموده و آمادگی فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه در راستای همکاری با مدیریت شهری را اعلام می نمایم.
حمید عشقی شهردار شاهین شهر نیز در ابتدای این نشست ضمن عرض خوش آمدگویی به فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه به برخی از اقدامات شهرداری در راستای تکریم ارباب رجوع اشاره نمود و گفت: علی رغم مسائل و مشکلات اقتصادی ، معاونان ، مدیران و کارکنان شهرداری  شاهین شهر با توکل بر خداوند متعال و عزمی راسخ شبانه روز در حال انجام وظیفه هستند و حاصل آن آغاز به کار بیش از ۵۰ درصد از پروژه های عمرانی پیشنهادی سال جاری در قالب  انتشار آگهی یا فعالیت پیمانکار است.
وی در ادامه فراهم شدن زیرساخت های شاهین شهر به عنوان پایلوت شهر هوشمند در استان، اقدامات زیربنایی شروع به کار پروژه متروی شاهین شهر به اصفهان، جابه جایی بازار فلافل فروشی ها و انتقال آن به محلی مناسب تر در شهر، سهولت ضوابط شهرسازی و بارگذاری آن در سایت شهرداری ،احداث پل جدید شاهین شهر به گرگاب، فاز ۲ بوستان های حافظ شمالی ، سهراب سپهری و مسکن مهر، ساختمان شهرداری،میدان شهدا  و چند پروژه سرمایه گذاری با بخش خصوصی را از دیگر برنامه ها و اقدامات در دست اجرا توسط شهرداری شاهین شهر عنوان نمود.
عشقی خاطر نشان نمود: امیدواریم با همکاری اعضای شورای اسلامی شهر ،تلاش کارکنان و دیگر مسؤولان بتوانیم تا نیمه دوم سال جاری ۹۰ درصد از پروژه های عمرانی در سطح شهر را به نتیجه رسانده و تقدیم شهروندان ارجمند شهر نماییم.
شهردار شاهین شهر همچنین از مساعدت ها و همدلی های اعضای شورای اسلامی شاهین شهر در کلیه اقدامات و فعالیت های شهرداری تشکر و قدردانی نمود.
گفتنی است هریک از معاونان و رؤسای سازمان های تابعه شهرداری شاهین شهر گزارشی از حوزه فعالیت خود به فرماندار شهرستان ارائه نمودند.
شایان ذکر است فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه پس از نشست با شهردار بازدیدی از برخی از پروژه های در حال احداث یا احداث شده شهرداری در سطح شهر نمود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false