×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
باغی پر از عاطفه در جشن گلریزان

جشن گلریزان برای حمایت از کودکان سرطانی و بیماران خاص در تالار شیخ بهایی برگزار شد.

حمید عشقی شهردار شاهین شهر در جشن گلریزان برای حمایت از کودکان مبتلا به سرطان و بیماران خاص ضمن خیرمقدم به حاضران و میهمانان گفت: خدا را شکر که توفیق بوجود آمد که در این کار خداپسندانه شرکت کنیم در قرآن و احادیث بسیار به کار خیر سفارش شده و ما به عنوان مسلمان و شیعه حضرت علی (ع) باید به همنوع خودمان کمک کنیم.

وی ادامه داد: تحقیقات علمی ثابت کرده که انجام کار خیر ساده ترین راه برای مقابله با استرس و ایجاد آرامش و بسیار لذت بخش است.

انشالله همانطور که در همه صحنه ها حضور داشته در این صحنه خیر خواهی هم حضوری پر رنگ داشته باشیم.

حاجی دلیگانی نماینده مجلس هم گفت: دولت بودجه برای درمان دارد ولی جوابگوی هزینه های فعلی بیماران خاص نیست و از این بابت ضرورت دارد کسانیکه در توانشان هست کمک کنند تا حداقل کسی دغدغه تامین هزینه ها را نداشته باشد.

امیدوار هستیم با برگزاری اینگونه برنامه ها در جهت کاهش آلام بیماران خاص نقشی ایفا کنیم

علاوه بر کمک های مردمی می شود از راه وقف هم اقدام کرد و در آمدهای ماندگار ایجاد کرد.

پرفسور ناصر پارسا عضو هیت مدیره شبکه ملی سرطان ایران در این مراسم گفت: ۸ بیماری خاص ام اس، دیالیز، هموفیلی، تالاسمی و پروانه ای و… برایشان بودجه سالانه در نظر گرفته شده و ۷۴ موسسه خیریه سرطان همگی توسط خیرین اداره می شود.

 

برای هر بیمار سرطانی به طور میانگین ۴۰ میلیون تومان هزینه دارو در یک سال هزینه می شود که حضور مردم و وجود موسسات خیریه بی نهایت کمک کننده است.  

سالانه حدود ۱۱۰ هزار نفر به بیماری سرطان مبتلا می شوند بیش از ۷۵۰۰ بیمار سرطانی زیر خط فقر داریم که انجمن به آنها کمک می کند به علت تحریمها  و بالا بودن قیمت ها کمبود دارو داریم .

وی ادامه داد : چیزی که اهمیت دارد پیشگیری مقدم بر درمان است و باید سبک زندگی سالمی داشته باشیم استرس را مدیریت کنیم و عفونتها را نادیده نگیریم ورزش کنیم و دخانیات را مصرف نکنیم.

حدود ۶۰۰ نفر در سومین جشن گلریزان حمایت از کودکان سرطانی و بیماران خاص شاهین شهر شرکت کردند و در پایان بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان توسط خیرین  جمع آوری شد که این مبلغ به حساب انجمن جهت حمایت و تشکیل پرونده از این عزیزان واریز خواهد شد.

   

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false