×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
مشکل بو و آلودگی‌های بهداشتی ناشی از زباله برطرف نخواهد شد

زمان بیرون گذاشتن زباله مبحثی است که سال‌هاست توسط شهرداری های کشور و به تبع آن شهرداری شاهین شهر مطرح شده و در این سال‌ها ، تلاش شده تا با اطلاع‌رسانی گسترده‌ درقالب تبلیغات محیطی در سطح شهرها و ساخت تیزرها و برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی در رسانه‌ ملی و فضای مجازی این فرهنگ به شهروندان آموزش داده شود و مردم را به خروج پسماندهای خود به صورت منظم تشویق کند. اما تا وقتی که شهروندان زمان بیرون گذاشتن زباله‌ها را رعایت نکنند و هر موقع که می‌خواهند زباله‌ها را بیرون بگذارند ، مشکل بو و آلودگی‌های بهداشتی ناشی از زباله برطرف نخواهد شد.

در فصل تابستان به علت مصرف میوه‌های آبدار و گرمای هوا تولید شیرابه بیشتر از سایر فصل‌ها بوده و این شیرابه‌ها با ایجاد بوی نامطبوع و فراهم آوردن محیط اسیدی در سطل‌های زباله زمینه جذب حشرات را فراهم می‌کنند و این اتفاق سلامت شهروندان را به صورت جدی تهدید خواهد کرد.

کمیته فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر در راستای رسالت خود در زمینه آموزش فرهنگ شهروندی و در ادامه فعالیت های گذشته خود ، اقدام به طراحی و اجرای تبلیغات محیطی با موضوع سر موقع گذاشتن زباله نموده است. این طرح ها به صورت گسترده در سطح شهر نصب و در معرض دید عموم قرار گرفته است.

لازم به ذکر است تبلیغات انجام شده در سطح شهر بدون همراهی شهروندان در این پویش ، بی نتیجه خواهد بود ، به همین سبب این سازمان از شهروندان فهیم شاهین شهری، انجمن ها و سمن های فعال در زمینه سلامت و محیط زیست دعوت می کند تا مانند همیشه مجموعه شهرداری شاهین شهر را در این زمینه یاری نمایند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false