×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
۸۰ درصد رضایتمندی شاهین شهری ها از جشن های شهروندی

بنابراعلام واحد طرح و برنامه سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر نتایج ارزیابی جشن های شهروندی که هر پنج شنبه در مجموعه گردشگری و تفریحی شهرداری شاهین شهر برگزار می گردد منتشر شده است.

مهدی مظاهری مدیر طرح و برنامه سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر در این خصوص عنوان کرد: به منظور شناسایی نقاط ضعف و قوت برنامه های سازمان و نیز برنامه ریزی بهتر با شناخت از سلایق و علاقمندی شهروندان ، نظارت و تهیه گزارش از برنامه ها را به یک تیم علمی به سرپرستی دکتر محمدصادق ابراهیمی از اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی اصفهان واگذار نمودیم.

مظاهری ادامه داد: آن چه در نتیجه ارزیابی صورت گرفته مورد توجه قرار گرفت میزان رضایتمندی کلی بالغ بر ۸۰ درصد شهروندان از برنامه بوده است که با توجه به نتایج رضایتمندی مخاطبان رتبه های اول تا سوم بخش های مختلف برنامه به ترتیب مربوط به بخش های کودک ، نحوه برگزاری و مجری بوده است.

وی در خصوص نحوه اجرای ارزیابی عنوان کرد: اطلاعات مربوط به ارزیابی از شرکت کنندگان به وسیله پرسشنامه و در شش سطح شامل ارزیابی برنامه موسیقی ، برنامه کودک ، مجری ، سخنران و کارشناس ، امکانات رفاهی و نحوه برگزاری مراسم بدست آمده است که جوان ترین شرکت کننده ۹ سال و مسن ترین شرکت کننده در نظرسنجی ۷۸ سال سن داشته است ولی میانگین سن شرکت کنندگان در این برنامه نزدیک به ۳۲ سال بوده است و بانوان مشارکت بیشتری در این جشن داشته اند و نکته جالب بدست آمده در این ارزیابی عدم حضور بیش از ۵۰ درصد شهروندان در جشن های سال گذشته می باشد.

شایان ذکر است جشن های شهروندی با عنوان لبخند شاهین شهری ها پنج شنبه ها بعد از اذان مغرب در مجموعه گردشگری و تفریحی شهرداری شاهین شهر (کمپ) و جمعه ها در محله های مختلف شهر برگزار می گردد.

مظاهری اظهار داشت : از دیگر برنامه هایی که نتایج ارزیابی آن مورد توجه قرار گرفت جشن میلاد هشتمین اختر امامت ، حضرت امام رضا (ع) در بوستان انقلاب می باشد که در این جشن نیز رضایت کلی ۷۶ درصد از سوی شهرووندان اعلام شده است و بخش های موسیقی و خواننده ، نحوه اجرای مجری و برنامه مناجات خوانی برترین بخش های این جشن از دید شهروندان شاهین شهری بوده است.

مدیر طرح و برنامه سازمان در پایان ابراز کرد: سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر در صدد است تا با استفاده از تمام ابزار و راهکارهای علمی و عملی ممکن نسبت به دریافت نظرات شهروندان و اعمال آن در برنامه ریزی برنامه های آتی اقدام نماید تا علاوه بر اثربخشی بیشتر رضایت صد درصدی شهروندان را نیز جلب نماید.

شماره پیامک ۵۰۰۰۱۳۰۰۰۱ و شماره تلفن ۴۵۲۳۱۴۸۷ روابط عمومی سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر آماده دریافت پیشنهاد ، انتقاد و نظر شهروندان شاهین شهری می باشد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false