×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
افتتاح پروژه های عمرانی شاهین شهر در هفته دولت

پروژه های عمرانی شهرداری شاهین شهر با حضور حجت‌الله غلامی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان به مناسبت هفته دولت به بهره برداری رسید.

غلامی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در آیین بهره برداری و کلنگ زنی پروژه های عمرانی شهرداری گفت: خوشبختانه مجموعه مدیریت شهری شاهین شهر با تلاش های بسیار در راستای اعتلای زندگی شهرنشینی و آبادانی شهر گام های اساسی برداشته است و این مهم را باید به مردم خوب و فهیم شاهین شهر تبریک گفت.

محمدعلی عزیزی سرپرست شهرداری شاهین شهر نیز در این آیین ضمن عرض خیر مقدم به حضار گفت: شهرداری علی رغم مشکلات مالی در راستای خدمتگزاری به شهروندان فهیم شهر از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهد بود و افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی با اعتباری بالغ بر هشتاد میلیارد ریال سند معتبر این ادعاست.

وی در ادامه از حمایت ها و پشتیبانی های همه اعضای شورای اسلامی شاهین شهر برای پیشبرد اهداف عالیه شهرداری و توسعه هرچه بیشتر شهر تشکر نمود.

سرپرست شهرداری شاهین شهر همچنین از شهروندان خوب و صمیمی شاهین شهر که در مدت اجرای پروژه های شهرداری صبر و شکیبانی نموده اند تشکر کرد .

کلنگ زنی بازار فلافل فروش ها در محل مجموعه تفریحی گردشگری شاهین شهر با اعتبار اولیه ۲۰ میلیارد ریال به منظور ساماندهی و ایجاد شرایط بهتر برای فعالیت آنان ، همچنین افتتاح نخستین اتوبوس ویژه جانبازان و معلولان و بهره برداری از فاز ۲ بوستان مسکن مهر با اعتبار ۱۶ میلیارد ریال در ۱۵ هزار متر مربع  در راستای رسیدگی و توجه بیشتر به محله های کمتر توسعه یافته از جمله پروژه هایی بود که با حضور مسؤولان صورت گرفت.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false