×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
دین مبین اسلام به ماه محرم و صفر و قیام عاشورا زنده است

در آخرین روز از مراسم سوگواری و عزاداری حضرت امام حسین (ع) که به همت کارکنان شهرداری و شورای اسلامی شاهین شهر در تالار شیخ بهایی برگزار شد ، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی ملکیان امام جمعه شاهین شهر گفت: نهضت عاشورا یک نهضت عظیم فرهنگی است که ابعاد گوناگون حیات انسان را دربردارد؛ حرکتی سرنوشت ساز، تاریخ ساز و عزت آفرین که احیای اسلام را موجب گردید.
وی در ادامه افزود:دین مبین اسلام به ماه محرم و صفر و قیام عاشورا زنده است و در این راستا مراسم های سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) به عنوان یک حرکت الهی، معنوی، فرهنگی و سیاسی تجلی نمایش اقتدار شیعیان جهان می باشد.
ملکیان گفت : حضرت امام حسین (ع) فقط به اسلام تعلق ندارد ؛ بلکه به همه ادیان تعلق  دارد و نهضت سید الشهدا (ع) یک حرکت بزرگ فرهنگی است که انسان ها را از درون متحول می نماید ؛ تحولی که لزوماً تحول در برون را به همراه دارد تغییر انفسی که به تعبیر قرآن مجید به تغییر احوال می انجامد.
امام جمعه شاهین شهر خاطر نشان نمود:حضرت امام حسین(ع) به روشنی و صراحت اصلاح امت و امر به معروف و نهی از منکر و زنده نگه داشتن و پاسداری از سیرت رسول الله را هدف اصلی نهضت خود می دانستند.
گفتنی است عزاداران حسینی با قرائت زیارت عاشورا و نوحه سرایی به سوگواری سید و سالار شهیدان و یاران با وفای ایشان پرداختند .
شایان ذکر است در این مراسم سوگواری که متبرک به پرچم بارگاه ملکوتی حضرت امام حسین(ع) بود ، فضای معنوی خاصی طنین انداز گردید.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false