×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
پیام تبریک رئیس سازمان به مناسبت بازگشایی مدارس

جواد نصر اصفهانی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر در پیامی فرا رسیدن ماه مهر و باز گشایی مدارس را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

به نام خداوند لوح و قلم

 

فرا رسیدن ماه مهر فصل رویش دوباره اندیشه و امید بر تمامی فعالان عرصه آموزش و پرورش و دانش آموزان عزيز میهن اسلامی به ویژه معلمان و دانش آموزان شهر دانش و خلاقیت شاهین شهر فرخنده باد.

 

آغاز مهر و تقارن آن با هفته دفاع مقدس فرصت ارزشمندی براي گراميداشت مجاهدت و رشادت انسان های بلند همتی است که در مکتب آزادگی الفبای ایثار را به شایستگی آموختند. به ويژه دانش آموزان شهید و فعالان عرصه فرهنگ كه جان شیرین خویش را در طبق اخلاص نهادند تا امروز نونهالان ، نوجوانان و جوانان ایران اسلامی در امنیت و آرامش به کسب علم پرداخته و برای فتح قله های عزت و افتخار و سر افرازی میهن خویش بکوشند.

 

هفته دفاع مقدس ماندگارترین نمونه افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی است. روزهایی که ایرانیان غیرتمند برای حراست از مرزهای عزّت و شرف اين كشور دلاورانه ایستادند ، آنگونه که حکایت آزادگی و ایثارشان ، همواره بر تارك تاريخ حماسه و پايداری آزادگان جهان می درخشد.

 

با گراميداشت اين دو مناسبت ارزشمند ، برای فرهنگیان پر تلاش شاهین شهر كه در جهت رشد و شكوفایی استعداد و توانمندی های كودكان و نوجوانان این شهر از هیچ کوششی فرو گذار نمی کنند آرزوی سلامت و توفيق ادامه خدمت دارم و اميدوارم دانش آموزان با تلاشی مضاعف آينده ای روشن تر را براي ميهن اسلامی رقم زنند.

 

در پايان ياد و خاطره رشادت ها و از خودگذشتگی های رزمندگان ، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را گرامی داشته و از خداوند منان می خواهم یاریمان کند تا در حفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی كوشا و موفق باشيم.

جواد نصر اصفهانی

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false