×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
پیام تبریک رئیس سازمان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش

جواد نصر اصفهانی رئیس سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر در پیامی فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

 

باسمه تعالی

روز تربیت بدنی و ورزش ، روز اندیشیدن به روش‌های توسعه و رشد وجودی و معرفتی انسان و شناخت الگوهای انسانیت و پهلوانی است. ورزش و تربیت بدنی به عنوان یک پدیده تربیتی سازنده و مفید در غنای فرهنگی جامعه حائز اهمیت است و وسیله‌ای برای رشد وجودی و کمال انسان و عامل همبستگی اجتماعی و انتقال فرهنگ‌ها و ارزش‌ها محسوب می‌شود.

بي‌شک ورزش شاهین شهر با توجه به سرمايه انساني فعال ، زمينه‌هاي متنوعي را براي رشد و تعالي بيشتر دارد و از اين حيث بايد همه با همدلي و اتفاق نظر تلاش کنيم تا به وظيفه خويش در قبال نسل آينده‌ساز این شهر عمل نموده و با تضمين سلامت جسم و روح آنان از طريق ورزش ، شادابي و طراوت نيروي انساني را به عنوان محور اصلي توسعه کشور تضمين نماييم.
بدین وسیله فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را به همه اهالی ورزش به ویژه پیشکسوتان ، مربیان ، داوران و ورزشکاران شاهین شهری تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم با تلاش و همدلی همه شما بزرگواران ، فرهنگ ورزش در جامعه توسعه یابد و با همگانی شدن ورزش بتوانیم در کشف استعدادها برای فتح قله های قهرمانی و ملی گام برداشته و در پیشبرد ورزش شهر موفق باشیم.

ز نیرو بود مرد را راستی      ز سستی کژی زاید و کاستی

 

جواد نصر اصفهانی

رئیس سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false