×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
فریده خسروی بانوی موفق شاهین شهری در کاراته

با وی به گفتگو نشستیم و در خصوص فعالیتش در این رشته ورزشی پرسیدیم:

فریده خسروی هستم. دارای مدرک کارشناسی حسابداری و کارشناسی حقوق هم اکنون مربی آمادگی جسمانی ، مربی  trx ، مربی و داور رسمی کاراته هستم.

من از سال ۷۹ کاراته رو شروع کردم و سال ۸۳ بعد از ۴ سال کمربند مشکی رو گرفتم . طی این ۴ سال مسابقات استانی و کشوری بسیاری شرکت کردم و به ده ها مدال رنگارنگ کشوری رسیدم ناگفته نماند که از شروع ورزش کاراته تا دستیابی به کمربند مشکی ممکن است بیشتر از ۴ سال به طول بیانجامد و بستگی به استعداد هنرجو دارد. سال های متمادی ورزش و تحصیل رو با هم ادامه دادم و از اساتید بزرگی بهره گرفتم از سال ۸۸ شروع به ورزش حرفه ای کردم و به ده ها مدال طلای کشوری رسیدم  و سال ۲۰۱۳ در اولین  مسابقات بین المللی گرجستان شرکت کردم و توانستم مقام سوم کاتای انفرادی رو کسب کنم و در سال ۲۰۱۴ در مسابقات بین المللی به میزبانی کرمانشاه شرکت کرده و به مقام سوم کاتای انفرادی و کاتای تیمی رسیدم‌.

مهم ترین مدال من در سال ۲۰۱۷ مسابقات لیگ جهانی کاراته وان به میزبانی کشور ترکیه بود که توانستم به نایب قهرمانی و مدال نقره کاتای تیمی دست پیدا کنم.

من تنها دارنده مدال کاراته وان در تاریخ کاراته شهرستان شاهین شهر و میمه هستم و این مسابقات رسمی ترین مسابقات کاراته در جهان می باشد. آخرین مدال کسب شده هم در مسابقات آسیایی به میزبانی شهر یزد که توانستم به مدال طلای کاتا تیمی دست پیدا کنم.

در سال ۹۸ نایب قهرمان تیمی کاتای لیک کاراته استان اصفهان شدم و ۵ سال است که به طور رسمی مربیگری می کنم و معتقدم بهترین مربی کسی است که گوشه میدان نباشد و همیشه در حال آموزش باشد تا بتواند بهترین و درست ترین را به هنرجویانش آموزش دهد.

من با امکانات بسیار کم شروع به ورزش کردم و ورزش کاراته را به عنوان یک ورزش تابستانه انتخاب کردم و بعد وقتی چند ماه با دنیای کاراته آشنا شدم عاشق این رشته ورزشی شدم و به صورت حرفه ای ادامه دادم.

مشوق اصلی من در این راه خانواده ام بودند مخصوصاً مادر و خواهر عزیزم که بسیار من را تشویق کردند و همراه من بودند.

از الان دارم برای مسابقات کاراته وان  سال آینده تمرین می کنم و همچنین آینده شاگردانم و هنرجویانم بسیار برایم مهم است که انشالله بتوانند در سال های نزدیک موفقیت های بزرگی کسب کنند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false