×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
مشق ایثار و شهادت رزمندگان اسلام در مکتب مالک اشتر زمانه

سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان در مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شاهین شهر گفت:
سال‌های متمادی رزمندگان اسلام در مکتب مالک اشتر زمانه درس‌های ایثار و شهادت را مشق کردند و اکنون خون مظلومانه و به ناحق ریخته شده سردار ، رشادت ، دلیری و مقاومت را در میان رزمندگان اسلام بنیان نهاد که سرعت  بخش شمارش معکوس برای نابودی صهیونیسم جهانی خواهد شد.

وی ادامه داد: شادی و لذت آمریکایی‌ها از این عملیات تروریستی زودگذر است و به برکت هدایت و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب ، آمادگی کامل سپاه پاسداران ، رزمندگان و جبهه‌های مقاومت ، انتقامی سخت را برای آمریکاییان رقم خواهیم زد که جز پشیمانی چیزی برای آنان به همراه نداشته باشد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان با بیان اینکه فرماندهی سپاه قدس از سال ۱۳۷۶ بر عهده سردار شهید سلیمانی بود ، اظهار داشت: آمریکا در خیال خام خود با ایجاد التهاب در خاورمیانه و آشوب در کشورهای همسایه و برپایی قرارگاه‌های نظامی به دنبال نفوذ و برهم زدن امنیت کشورمان بود.

سردار فدا گفت : توهم نا امنی ، تسخیر و تصاحب ایران با هدایت و درایت شهید سپهبد قاسم سلیمانی و مدیریت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در ۲۲ سال گذشته شکست‌های سریالی را به آمریکایی‌ها تحمیل کرد که زمینه‌ساز کینه‌توزی آنان از سردار شد و آمریکایی‌ها که به دنبال از بین بردن حکومت‌های اسلامی و سلطه بر آنان بودند ، شهید سپهبد قاسم سلیمانی را سد راه خود می‌دانستند و نقشه شوم ترور را طراحی کردند.

وی افزود: خون مظلومانه سردار دل‌ها ، وفاق ، وحدت و همدلی را در میان آحاد مردم منطقه و ایران بنا نهاد که در این راستا شاهد تکریم شهدای وطن و مدافع حرم در دولت عراق و استقبال پرشور و عزاداری سنگین همه اقشار جامعه در شهرهای خوزستان ، مشهد ، تهران ، قم و کرمان بودیم . همچنین اتحاد و همبستگی میان دولت ایران و عراق در مصوبه پارلمان عراق برای خروج نظامیان آمریکایی از کشورشان نیز تصویری دیگر از شکست را برای آمریکایی‌ها ترسیم می‌کند.


حجت اسلام هاشمی امام جمعه شاهین شهر در این مراسم با اشاره به فضایل سردار دلها گفت: شهادت سردار سلیمانی همه تبلیغات مسموم آمریکایی ها را که میخواستند در منطقه تفرقه ایجاد کنند ، خنثی کرد و مالک اشتر زمان آثار شهادت را به نسل چهارمی ها رساند.


اجرای مداحی و شعر خوانی در وصف شهید بزرگوار از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود. قشر کثیری از مردم نیز طومار انزجار و نفرت خود از آمریکایی ها را در این مراسم امضا کردند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false