×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
جشن بزرگ انقلاب با استقبال ورزشکاران شاهین شهر برگزار شد

در این برنامه فرماندار شهرستان با تبریک ایام الله دهه فجر و تقدیر از برگزار کنندگان جشن ورزشکاران گفت: امیدوارم شاهد افتخار آفرینی بیش از پیش جامعه ورزش شهر باشیم و مسؤولین بتوانند حمایت های شایسته ای از این عزیزان داشته باشند.

اسفندیار تاجمیری فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به بهره برداری از ۴۵ طرح با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان در دهه فجر امسال افزود: در آستانه فرارسیدن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستیم و همه را برای مشارکت شایسته و حداکثری در این انتخابات دعوت می کنم.

اسماعیل فرهادی رئیس شورای اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه نیز با اشاره به بهره برداری از پروژه های شهر گفت: با پیگیری های فرماندار شهرستان ، شهردار و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر به زودی کلنگ متروی شاهین شهر – اصفهان به زمین زده خواهد شد.

جهانگیری رئیس شورای اسلامی شاهین شهر هم در این مراسم با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: شما ورزشکاران پرچم شاهین شهر را همیشه بالا نگه می دارید و ورزش یکی از شاخص های جامعه پویاست چرا که نشاط را در جامعه جاری و ساری می کند.

وی ادامه داد: باید به ورزش بانوان اهمیت بیشتری داده شود و رویکرد شورای اسلامی شهر هم همین است و گسترش امکانات ورزشی در شهر زمینه استفاده بیشتر بانوان شاهین شهری را فراهم خواهد کرد.

برنامه های شاد و مفرح از جمله تقلید صدا ، اجرای موسیقی و ورزش زورخانه ای و همچنین اجرای حرکات جذاب و مهیج نمایشی ورزشکاران رشته های کاراته ، ووشو ، آکروباتیک ، ژیمناستیک و ترامبولین از برنامه های این جشن بزرگ بود که به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری با همکاری بهره برداران مجموعه های ورزشی و اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار و مورد استقبال شهروندان ورزشکار و ورزش دوست شاهین شهری قرار گرفت.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false