×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا

اسماعیل فرهادی رئیس شورای اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه در این مراسم گفت: شهدا قطعاً نزد خداوند از درجه بالایی برخوردار هستند زیرا این عزیزان در راه خدا ، اسلام و میهن اسلامی جان‌فشانی کردند که این مهم حاصل استجابت دعای مادران شهدا در حق فرزندانشان است.

وی در ادامه با بیان اینکه شهدای گرانقدر و خانواده‌های آنان مایه عزت ، اقتدار و آبروی کشور هستند اظهار داشت: تکريم خانواده جانبازان و خانواده معظم شهدا بر ما واجب و يک تکليف الهی است چرا که ما هرچه داريم از ايثارگری های جانبازان و شهدای عزيز و همچنين صبوری و شکيبايی خانواده معزز آنها است.

حمیدرضا فرهنگ شهردار شاهین شهر نیز در حاشیه مراسم تکریم از خانواده های معظم شهدای شاهین شهر در مصاحبه با واحد خبر شهرداری گفت: تجدید میثاق با شهدا و تکریم و تجلیل از خانواده‌های معظم ایشان یکی از مهم‌ترین وظایف ما است.

وی در ادامه افزود: خانواده های معزز شهدا و ایثارگران با متانت و صبوری خود درس بزرگی به همگان دادند و ثابت نمودند برای حفظ انقلاب اسلامی و گسترش اسلام ناب محمدی وفادارترین نیروی اسلام و انقلاب هستند.

فرهنگ تصریح نمود: آرامش ، امنيت و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را مدیون خون شهدا و رشادت و از خودگذشتگی جانبازان و صبر و استقامت خانواده این عزیزان هستیم .

گفتنی است در این مراسم از خانواده های معظم شهدای شاهین شهر با اهداء لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false