×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
حسین شاهزاده فرد مربی و داور بین المللی کاراته

حسین شاهزاده فرد متولد ۱۳۵۸ آذربایجان شرقی تحصیلات وی فوق لیسانس حقوق جزا و جرم شناسی است و هم اکنون وکیل دادگستری و عضو کانون وکلای استان اصفهان است.

در ورزش کاراته عناوینی چون دریافت کمربند مشکی دان ۶ (کیوکوشین) از فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران ، مربی درجه یک کیوکوشین کاراته ، داور ممتاز ملی سبک های کاراته آزاد ، داوری بین المللی کیوکوشین کاراته ، دبیر هیأت کاراته شهرستان شاهین شهر و میمه ، عضو کمیته انضباطی هیأت ورزش های بیماران خاص استان اصفهان ، برگزیده ورزشی شاهین شهر در سال های ۹۴ و ۹۵ را دارا می باشد.

وی در خانواده ده نفره رشد یافته و از سن ۱۱ سالگی علاقه خود را به ورزش کاراته می دید و از همان سال ها به شاگردی استاد زمانی درآمد و سالها در مسابقات منطقه ای ،استانی و کشوری حضور داشت و در رده های جوانان و بزرگسالان دارای مقامهای متعددی می باشد.

وی با گذراندن دوره های مربیگری و داوری از سال از ۸۰ وارد بخش مربیگری در این رشته شد و تا کنون با انرژی و انگیزه قوی مشغول فعالیت است و موفق شده شاگردان فراوانی را در این رشته تربیت کند که در بخش های مختلف موفقیت های وافری را برای کشورمان کسب کنند.

حسین شاهزاده فرد مسابقات بین المللی اوکراین ۲۰۱۳ ، آفریقای جنوبی ۲۰۱۵ ، اوراسیایی ایران ۲۰۱۸ ، بین المللی گرجستان ۲۰۱۷ ، بین المللی امارات۲۰۱۹ و بین المللی آذربایجان باکو ۲۰۱۹ را قضاوت نموده است.

توصیه ای که همیشه به فرزندانش دارد این است که حتما یک رشته ورزشی را انتخاب کنند که علاقه داشته باشند چرا که علاقمندی با موفقیت همسو و مکمل است و دختر ۱۲ ساله اش در سبک کاراته کنترلی مشغول به ورزش می باشد.

وی به همه شهروندان توصیه دارد حتما برای تعادل روح و روان و قدرت جسمانی و لذت بردن از زندگی با توجه به قدرت جسمانی خود یک رشته ورزشی را در زندگی بگنجانند حتی یک پیاده روی ساده.

برنامه پیش روی ورزشکار شهرمان این است که بتواند با برنامه ریزی در هیأت کاراته در هر دو سبک آزاد و کنترلی کاراته بتواند به مردم خدمت کند به خصوص ساکنان حاشیه شهر.

او می گوید مسابقات ۲۰۲۰ اندونزی را در پیش رو داریم که امیدوارم بتوانیم پرچم مقدس کشورمان را به اهتزار درآوریم و در پایان از خداوند بزرگ سپاسگزارم که این سعادت را به بنده داده که بتوانم هم در بحث ورزش هم در بحث حقوقی در خدمت شهروندان عزیزم باشم.

 اهمیت دادن به ورزش برابر است با اهمیت دادن به سلامت فردی ،خانوادگی و اجتماعی چرا که کاهش هزینه های مضاعف و بزه های اجتماعی را در برخواهد داشت و باعث افزایش مهر و محبت در جامعه و خانواده می شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false