×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
پیام تبریک رئیس سازمان به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع)  و روز جوان

متن پیام به شرح زیر است:

جوانی بهار عمر و فصل شور انگیز زندگی است. فصل تجربه اندوزی و برافروختن چراغ راه آینده ، جوانی سرشار از لحظه های ناب زندگی است. جوانی فرصتی است که بر خلاف بسیاری از فرصت های دیگر ، تنها یک بار در اختیار همه قرار می‌گیرد و چون به انجام خویش برسد، هرگز امکان تکرار نخواهد داشت. پس «فرصت جوانی» طلایی ترین فرصت ها و ناب ترین موهبت هاست.
جوانانی که در اندیشه و دانایی ریشه دارند ، با قدر دانستن این فرصت ، ره توشه ای از علم و حکمت برای پس انداز سال های دیگر عمر خود فراهم می‌کنند. بی‌شک آینده جامعه چشم‌ به‌ راه حضور و فعالیت سازنده آن‌هاست. جوان مجموعه ای از استعدادهای شکوفا شده و سرشار از نیروهای ذخیره و آماده به کار است که عنوانش یادآور امیدها و آرزوهاست.
واژه جوان، یادآور حیاتی پر از نشاط و تلاشی خستگی‌ناپذیر در عرصه‌های مختلف زندگی همچون حیات سیاسی ، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است.
جوانان این مرز و بوم در تاریخ کشور و انقلاب همواره حماسه سازی و افتخار آفرینی کرده اند جوانانی که با عظمی راسخ و پیروی هوشمندانه از امام خمینی (ره) ، انقلاب را به پیروزی رسانده و در دوران دفاع مقدس نیز با ایثار ، شجاعت و آزادگی حماسه های ماندگار و بی بدیلی خلق کردند . امید است با همت جوانان برومند ایران زمین و در سایه رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب بتوانیم در مسیر افق های توسعه گام برداریم.
اینجانب این روز فرخنده ، روز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را به تمامی جوانان و آینده سازان ایران اسلامی به ویژه تمامی جوانان شاهین شهری تبریک و تهنیت عرض نموده وسلامتی و توفیق روز افزون این عزیزان را از درگاه ایزد منان خواستارم.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false