×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
تنها با رعایت شهروندان امکان مقابله با کرونا میسر است

جلسه مشترک کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شاهین شهر ، مدیران سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر و پیمانکاران بخش تبلیغات شهری با حضور علی فتحی عضو شورا و رییس کمیسیون خدمات شهری ، علیرضا جهانگیری رییس شورای اسلامی شاهین شهر ، جواد نصر رییس و علیرضا جباری معاون اداری مالی سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر برگزار شد.

در ابتدای این جلسه علی فتحی عضو شورای اسلامی و رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شاهین شهر با تبریک ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و گرامی داشت روز جوان اظهار داشت: جوانان غیور و توانمند کشورمان سرمایه های اصلی ایران اسلامی هستند و همان گونه که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند هر کجا به جوانان اعتماد کردیم موفق شده ایم و مثال بارز آن دوران دفاع مقدس ، فصل سازندگی ، جهاد اقتصادی و امروز در دوران طلایی رشد و شکوفایی علمی کشور اسلامی مان می باشد.

فتحی به شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: خوشبختانه کشورمان حتی در مقایسه با سایر کشورهای پیشرفته عملکرد بسیار موفقی در مهار این ویروس و تامین مایحتاج زندگی مردم و کاهش آمار مرگ و میر این بیماری داشته است که آن را مدیون اقدام جهادی کادر پزشکی متخصص و پرتلاشمان هستیم که جا دارد قدردان این عزیزان باشیم.

وی نقش تک تک شهروندان در رعایت آیین نامه های اجرایی وزارت بهداشت و دستورالعمل های ستاد مدیریت کرونا را برجسته دانست و بیان کرد: تمام شهروندان در قبال جامعه خود مسوول هستند و باید با رعایت فاصله اجتماعی مناسب ، ماندن در خانه و عدم حضور در مکان های شلوغ ، وظیفه خود برای قطع زنجیره گسترش این ویروس را اجرایی نمایند.

رییس کمیسیون خدمات شهری عملکرد مناسب مدیران شهرستان در مهار این ویروس قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه اقدامات موثر و به موقع در سطح شاهین شهر باعث شد که این ویروس در شاهین شهر شیوع چندانی نداشته باشد اما موفقیت کامل و حذف این بیماری در جامعه تنها با حمایت شهروندان فهیم شاهین شهری و رعایت ماندن در خانه امکان پذیر است.

علیرضا جهانگیری رییس شورای اسلامی شاهین شهر نیز با تبریک ولادت برترین جوان تاریخ حضرت علی اکبر(ع) از جوانان شاهین شهری درخواست کرد این اسوه عظیم معرفت و شجاعت را سرلوحه خود قرار دهند.

جهانگیری با قدردانی از فعالیت های گسترده شهرداری شاهین شهر و سازمان های وابسته به آن به ویژه حضور مستمر و موثر معاونت اجرایی و خدمات شهری و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در اجرای مصوبات ستاد مدیریت کرونا شهرستان و حفظ سلامت شهروندان ، نقش سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر در امر اطلاع رسانی و اعلام مصوبات و پیام های آموزشی مناسب در سطح شهر را قابل تقدیر دانست.

رییس شورای اسلامی شاهین شهر همکاری پیمانکاران بخش تبلیغات شهری را برای گسترش اطلاع رسانی بهتر در سطح شهر خواستار شد و ادامه داد: متاسفانه در این ایام بخش های اقتصادی دچار مشکلات و آسیب هایی نیز شده اند که راهکارهای مناسب و قانونی برای حمایت از بخش های خصوصی طرف قرارداد با شهرداری و سازمان های وابسته در دستور کار قرار خواهد گرفت تا بتوانند بخشی از این ضررها را جبران نمایند.

جهانگیری از شهروندان شاهین شهری درخواست کرد با پایان تعطیلات همچنان در خانه بمانند تا علاوه بر حفظ سلامتی خود ، به شکستن زنجیره انتقال این ویروس کمک کنند.

جواد نصر رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر نیز گزارشی از اقدامات این سازمان در زمینه مقابله با ویروس کرونا ارائه کرد و از برگزاری دو مسابقه خانوادگی در فضای مجازی برای ایجاد نشاط در میان شهروندان شاهین شهری و مسابقه کتابخوانی برای غنی سازی اوقات فراغت عزیزان از سوی این سازمان خبر داد.

نحوه استفاده از امکانات بخش خصوصی و همراهی پیمانکاران سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر از سوی فعالان این عرصه و مدیران سازمان مورد ارزیابی قرار گرفت و مقرر شد از سازه های پیمانکاران بهره برداری شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false