×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری مراسم گرامیداشت شهید دکتر بهشتی و شهدای ترور شهرستان در شاهین شهر

مراسم سالگرد شهادت مظلومانه شهید دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش و گرامیداشت هفته قوه قضائیه و گرامیداشت ۹ تن از شهدای ترور شهرستان شاهین شهر و میمه در گلزار شهدای شاهین شهر برگزار شد.

زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان ، تبیین و بازشناسی اندیشه‌های آیت الله بهشتی در ابعاد علمی ، فرهنگی ، اخلاقی ، سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی ، بیان ابعاد فاجعه هفتم تیر و پیامدهای آن ، افشای چهره کریه و مزدورانه منافقین و گروهک‌های وابسته ، معرفی جمهوری اسلامی ایران به عنوان بزرگترین قربانی تروریسم و شناخت بیشتر شهدای آن فاجعه از جمله اهداف بزرگداشت سالگرد شهدای هفتم تیر ۶۰ است.

محمود باقری رئیس دادگستری شهرستان شاهین شهر و میمه در این مراسم گفت: یاد و خاطره شهید والا مقام آیت الله دکتر شهید بهشتی , یاران با وفایش و هفته قوه قضاییه را گرامی می داریم و درکنار تربت پاک شهیدان و هم نفس با شما عزیزان با آرمان های شهدا تجدید پیمان می کنیم. انشاءالله که خداوند توفیق خدمت به مردم را به ما و همکاران دستگاه قضایی همراه با احقاق حق نصیبمان کند و این توفیق را بدهد که سرافراز و سربلند باشیم.

حجت الاسلام هاشمی امام جمعه شاهین شهر در این مراسم گفت: شهید بهشتی شخصیتی است که امام در وصفش فرمود ایشان یک ملت بود ، ید طولا و مدیریت عجیبشان باعث می شد افکار و نظرات پراکنده در ذیل مدیریت ایشان قرار بگیرد.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی که خون بهای ده ها هزار شهید است معروفی است که پرداختن به آن از واجبات است و تضعیف آن از منکرات است ، مردم در سال ۵۷ برای غیرت دینی به پاخاستند ، غیرت دینی که سالهاست مورد هجمه ناجوانمردانه ( اقدامات نرم و سخت) دشمنان قرار گرفته است.

اجرای سرود انقلابی و غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا از برنامه های اجرا شده این مراسم بود.

گفتنی است به همین مناسبت ، مراسم پرسش و پاسخ در با حضور دادستان و فرمانده انتظامی شهرستان و مردم در مسجد فاطمیه شاهین شهر برگزار شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false