×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
جلسه هماهنگی کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت بیماری کرونا برگزار شد

جلسه هماهنگی کمیته اطلاع رسانی و هماهنگی رسانه‌ای ستاد مدیریت بیماری کرونا با حضور مسئولان و اصحاب رسانه برگزار شد.

این جلسه با حضور معاون فرماندار و جانشین ستاد ، بخشدار مرکزی ، مدیر شبکه بهداشت و درمان ، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری و جمعی از اصحاب رسانه ، پایگاه های خبری و رسانه های مجازی شاهین شهر در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد.
در ابتدای این جلسه خانم باقریان بخشدار مرکزی شهرستان به عنوان مسؤول کمیته اطلاع رسانی و هماهنگی رسانه ای ضمن تشکر از حضور و همکاری اعضای کمیته و اصحاب رسانه و فضای مجازی به تشریح ساختار جدید این کمیته و وظایف محوله از طرف ستاد مدیریت بیماری کرونای شهرستان پرداخت.
خانم باقریان عنوان کرد: سه وظیفه مهم آموزش ، اطلاع رسانی و مستند سازی بر عهده این کمیته گذاشته شده که رسیدن به هدف مورد نظر همراهی و همکاری همه اعضا ، اصحاب رسانه و فضای مجازی را می‌طلبد.

در ادامه دکتر پارسا مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان با تشریح طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها ، گزارشی از آخرین وضعیت شهرستان شاهین‌شهر و میمه ارائه نمود و همکاری مستمر و بیشتر رسانه ها و مردم در اجرای طرح ها و دستورالعمل های ابلاغی وزارت بهداشت و درمان را خواستار شد.
دکتر پارسا با برشمردن طرح های در حال اجرای ستاد کرونا ، اطلاع رسانی به موقع و هدفمند ، آموزش سبک زندگی با کرونا و رعایت مردم و اصناف در همه رفتارهای اجتماعی و فردی ، نظارت درست بر اعمال محدودیت ها و رعایت شیوه نامه ها و دستورالعمل ها را از ارکان اصلی مقابله با این بیماری دانست و با اشاره به طرح حافظان سلامت محله از مردم خواست از شرکت در تجمعات ، دورهمی ها ، مراسمات و مهمانی های خانوادگی خودداری نمایند تا زحمات و ایثارگری‌های کادر درمان و مردم در آینده نتیجه بخش باشد.

آقای خادمی معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار و جانشین ستاد مدیریت کرونای شهرستان با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی و آگاه سازی همدلی در پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا از تلاش های صورت گرفته توسط اصحاب رسانه تقدیر نمود و افزود: در شرایط امروز اطلاع رسانی و آگاه سازی عمومی از مخاطرات مربوط به بیماری کرونا اهمیت بسزایی داشته و در این راستا باید از همه ظرفیت های موجود برای تحقق این امر استفاده نمود.
جانشین ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان رعایت محدودیت های اخیر ابلاغی توسط مردم و اصناف و واحدهای مختلف را در این بیماری حائز اهمیت دانست و ابراز امیدواری کرد با رعایت شیوه نامه های بهداشتی شاهد کنترل این بیماری در سطح شهرستان و کشور باشیم.

اطلاع رسانی دقیق و هوشمندانه دستورالعمل ها و شیوه نامه های بهداشتی ، انتشار اخبار صحیح و مناسب ، استفاده از شیوه های نوین تبلیغاتی و همکاری در اجرای طرح حافظان سلامت محله از دیگر تاکیدات معاون فرماندار در این جلسه بود.

آقای نصر اصفهانی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر نیز ضمن ارائه گزارشی مختصر از اقدامات انجام شده سازمان و شهرداری از ابتدای شیوع ویروس کرونا در شهر شاهین شهر عنوان کرد با توجه به اینکه سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری به عنوان دبیر کمیته اطلاع رسانی و هماهنگی استان‌های ستاد کرونای شهرستان تعیین شده این سازمان با همه ظرفیت های موجود در جهت وظایف مهم اطلاع رسانی.، آموزش و مستند سازی با همکاری ستاد فعالیت خواهد کرد و همراهی و همدلی همه اعضای کمیته و اصحاب محترم رسانه در این خصوص می ‌تواند اقدامات موثر و مهمی را در کنترل و مهار این بیماری به همراه داشته باشد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false