×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری ویژه برنامه روز مروت و جوانمردی در فضای مجازی

ویژه برنامه سالروز درگذشت جهان پهلوان تختی و روز مروت و جوانمردی با حضور پیشکسوت ورزش زورخانه ای و پهلوانی حاج محمدرضا طالقانی همراه با قرعه کشی و اعلام برندگان چالش پهلوانان پوریانشان در صفحه اینستاگرام ورزشخانه ذوالفقار شاهین شهر برگزار شد.

محمدرضا طالقانی پیشکسوت ورزش زورخانه و پهلوانی در این گفتگو ضمن ابراز ارادت به مردمان خونگرم ، فرهیخته و باصفای شهر شاهین شهر گفت: امروز و هر روز ما روز جوانمردی است و تا روزی که جوانمردی زنده است ، پهلوان تختی و امثال ایشان هم زنده هستند.

طالقانی در ادامه افزود: مملکت ما هیچ وقت به دنبال جنگ با کشور دیگری نبوده است مگر اینکه جنگ به او تحمیل شده است چرا که ما قوی هستیم و من به خود می بالم که بگویم پهلوان هایی مثل حاج قاسم سلیمانی در مملکت ما هستند و کشور ما از قدیم الایام پر از انسان های پهلوانی است که با وجود آن ها کسی به خودش اجازه نمی دهد به مملکت ما چپ نگاه کند.

وی در ادامه خصوصیات جوانمردی و مروت را برشمرد و با تشریح مرام پهلوانی ابراز امیدواری کرد جوانان و نوجوانان ما با الگو گرفتن از منش و مرام بزرگانی چون مولا علی (ع) و ائمه اطهار (ع) و پهلوانانی همچون پوریای ولی و آقا تختی بتوانند راه جوانمردی و مروت و فرهنگ پهلوانی را در این مملکت ادامه و گسترش دهند.

گفتنی است در این گفتگوی زنده که با استقبال بیش از ۷۵۰ بازدید کننده از ورزشکاران و زورخانه داران اقصی نقاط کشور همراه بود ، قرعه کشی برندگان چالش پهلوانان پوریانشان نیز انجام شد.

در چالش پهلوانان پوریانشان که از تاریخ ۲۸ آذر تا ۱۶ دی ماه سال جاری با ارسال کلیپ های انجام حرکات ورزش زورخانه ای در منزل ، از طریق صفحه اینستاگرام ورزشخانه ذوالفقار برگزار شد ، از میان ۱۵۰ کلیپ ارسال شده ، ۱۱۰ کلیپ به این چالش راه یافت که از این میان ۸ ویدئو با بالاترین تعداد لایک ، ۵ نفر به وسیله قرعه کشی ، ۳ نفر از پیشکسوتان و مسن ترین ورزشکاران و ۱ نفر به عنوان کوچک ترین فرد شرکت کننده ، جوایز نفیسی از طرف سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر دریافت می نمایند.

علاقمندان می توانند با کلیک روی پیوندهای زیر ، ویدئوی گفتگوی محمدرضا طالقانی پیشکسوت ورزش زورخانه ای و پهلوانی و مرشد سعید رحیمی مدیر ورزشخانه ذوالفقار شاهین شهر را مشاهده نمایند:

←←← پارت اول →→→

←←← پارت دوم →→→

←←←پارت سوم →→→

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false