×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
چالش دلاوران شیردل با حضور ورزشکاران و مخاطبانی از داخل و خارج کشور

دومین چالش ورزشخانه ذوالفقار شاهین شهر در فضای مجازی با عنوان چالش دلاوران شیردل با موضوع اجرای صحیح حرکت میل شلاقی با حضور و استقبال ورزشکاران و مخاطبانی از داخل و خارج کشور همراه شد .

سعید رحیمی مدیر ورزشخانه ذوالفقار با اعلام این خبر گفت: در این برنامه که بعد از چالش پهلوانان پوریانشان دومین چالش مجازی ورزشخانه بود بیش از ۱۳۰ ویدئو از ورزشکاران داخل و خارج کشور برای ما ارسال شد که با بررسی های انجام شده ، ۱۱۰ ویدئو به مرحله انتشار و داوری مخاطبان راه یافت .

وی در ادامه با اشاره به اینکه این چالش برای اولین بار در سطح کشور برگزار می شود عنوان کرد: نکته حائز اهمیت این چالش حضور ۶ قهرمان کشوری زورخانه و ورزشکارانی از کشورهای کانادا ، چین و مکزیک و ۲۸ استان کشورمان بود .

در چالش دلاوران شیردل ۲۱ ورزشکار به عنوان نفرات برتر و ۱ نفر به عنوان ورزشکار با اخلاق انتخاب شدند که جوایزی از طرف سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر به ایشان اهدا خواهد شد .

لازم به ذکر است ورزشخانه ذوالفقار علاوه بر ۲ چالشی که تاکنون در فضای مجازی برگزار نموده ، طی ۱۵ ماه گذشته با تولید محتواهای مختلف در زمینه گسترش فرهنگ پهلوانی از جمله معرفی قهرمانان ورزش پهلوانی ، معرفی زورخانه های کشور ، آموزش ورزش پهلوانی و زورخانه ای و انجام ورزش در خانه به صورت پخش زنده با حضور مرشد و ورزشکار با توجه به شرایط و تعطیلی زورخانه ها در ایام شیوع ویروس کرونا فعالیت نموده است.

***مشاهده کلیپ منتخب شرکت کنندگان در چالش دلاوران شیردل***

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false