×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
فلسطین و قدس در کلام شهدای اصفهان

شهید صدرالدین حسینی:

محرومان جهان را از یاد نبرید و همواره برای رهایی آنان خصوصا رهایی ملت ستمدیده لبنان و فلسطین و عراق و سایر محرومان کوشش کنید.

 

شهید سیروس تیموری:

با ایمان مبارزه کنید و با خون خود در راه خدا جهاد کنید و قدس عزیز را نجات دهید.

 

شهید علی‌اکبر کریمی :

برادران باید همت گماریم و کمربندها را محکم و اسلحه‌های خود را مهیا سازیم و با یک دست قرآن و با دست دیگر سلاح برگیریم و قدس عزیز از بنده دژخیمان صهیونیست برهانیم.

 

شهید عباس علیرضایی :

می‌خواهم درصورتی‌که لایق شهادت شدم اسلحه خونین مرا برداشته و تا رهایی قدس عزیز راه من که همان راه رهبرم می‌باشد ادامه دهید.

 

شهید جواد رضایی :

به امید پیروزی رزمندگان اسلام و فتح کربلا و آزادی قدس.

 

شهید محسن کشکویی :

ای جوان همه مسئولید که به یاری ملت‌ها تحت ستم فلسطین لبنان و عراق بپاخیزید و بکوشید تا با یاری الله آنها را از این ستم نجات دهید.

 

شهید رضا یزدیان دهکردی :

از امت حزب‌الله می‌خواهم که این جنگ را تا فتح کربلا و قدس ادامه دهند و دست جنایت‌کاران را سرزمین های اسلامی کوتاه کنند.

 

شهید حسین حبیب زاده :

برادران و دوستان وفادارم سنگرهای جبهه را خالی نخواهند گذاشت و تفنگ افتاده من را برخواهند داشت و با کافران مبارزه خواهند کرد و راه مرا ادامه خواهند داد و از طریق کربلا به قدس خواهند رفت و قدس عزیز را آزاد خواهند کرد انشاالله.

 

شهید عباس معصومی :

تو ای برادر کوچکم درسهایت را بخوان و در سنگر مدرسه کمک به مردمت بکن تا وقتی که بزرگ شوی و فلسطین و بیت المقدس را آزاد کنی. ان شاءالله.

 

شهید هانی سنگی               :

ای جوانان همه مسئولید، در برابر ملت های تحت ستم  همچون فلسطین ، لبنان ، عراق و …  برخیزید.

 

شهید مهدی یزدانخواه :

برادر عزیزتر از جانم امیدوارم که زود زود بزرگ شوی و در آینده ای نزدیک در قدس با صهیونیسم غاصب بجنگی به امید اینکه پرچم کفر ستیز اسلام بر تمامی ممالک دنیا طنین افکن شود.

 

شهید علیرضا سهایی :

سلام ناقابل مرا به رهبر کبیر انقلاب ،این پیر جماران ،این قلب و روح ملت برسانید و بگوئید که رزمندگان تا اخرین قطره خونشان را در پای درخت اسلام خواهند ریخت و تا قدس پیش خواهند رفت و تا آزاد نکنند از پای نخواهند نشست .

 

شهید عباسعلی ارسلان :

دعا کنید رزمندگان ما هرچه سریع تر پیروز شوند تا راه بسته شده کربلای حسینی از چنگال صهیونیست ها آزاد شود و سپس به قدس عزیز بروند و به یاری امام زمان قدس را آزاد سازند.

 

شهید محمدرضا حسینیان مقدم :

امیدوارم که با ریختن خون ما راه کربلا و قدس باز شود و تمام مسلمین جهان دست در دست یکدیگر بدهند و پرچم لا اله الا الله را برکره زمین به اهتزاز در آورند و کلیه شرک و نفاق و کفر را در دنیا از بین ببرند و زمینه را برای حضرت مهدی عج باز کنند.

 

شهید حسین باقری فرد    :

دیدیم که دشمنان نمی خواستند این انقلاب به ثمر برسد از جریان طبس و کود تا بنی صدر و جولان منافقین و جنگ تحمیلی و ترور شخصیت ها تمام برای این بود که این انقلاب به جایی صادر نشود. پس شما ملت باید جنگ را ادامه داده و انقلاب وار به کربلا و کربلا وار به قدس مبارزه را ادامه دهید و جنایتکاران را از سرزمین های اسلامی بیرون برانیم.

 

شهید علیرضا فروتن :

سلام برشهدا، شهدا آن شیرمردانی که ازبدر تاکنون خون سرخ و جوشان شان برزمین می ریزد. قسم به خونتان که راهتان را ادامه می دهیم و تا کربلا، قدس و کعبه را نجات ندهیم از پا نمی نشینیم.

 

شهید حسین حلاجی مجرد :

ما آن وقت واقعا پیروزیم که حرمین شریفین ( مکه، مدینه، کربلا، نجف، قدس وغیره) از چنگ دشمنان اسلام آزاد شود.

 

شهید محسن پوراسماعیلی :

بارالها، خداوندا مرا به همان آرزوی دیرینه خود که همان فتح کربلا و آزادسازی قدس و رها ساختن تمام ملل مستضعف جهان است، نائل گردان و اگر در این راه شهادت هم نصیب من شد با آغوش باز به استقبالش خواهم شتافت.

 

شهید رضا وزیری :

به امید روزی که پرچم اسلام در سراسر جهان به اهتزاز درآید و قدس عزیز از چنگال صهیونیسم ها آزاد گردد و ظالمی نتواند حقی از مظلوم را پایمال کند.

 

شهید عباسعلی ابراهیم زاده :

با حضور در صحنه انقلابمان را به پیروزی برسانید. می دانید پیروزی نهایی چه موقعی است آن موقعی که به قدس برسیم.

 

شهید ابراهیم قایم مقامی :

برای رهایی کامل اسلام عزیز و قدس از چنگال مستکبرین به پشتیبانی قاطع از خط امام و روحانیت ادامه دهید.

 

شهید علی مسجد سرایی :

تا ما زنده هستیم آرام نخواهیم گرفت تا حق مردم فلسطین را بگیریم، چرا که صدای هر مظلومی در جهان بلند شود ما را می طلبد و ما هم به دیدارش می رویم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false