×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
شاهین شهر به عنوان شهری زنده و پویا در استان اصفهان مطرح است

حجت الله غلامی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در آیین تودیع و معارفه شهرداران شاهین شهر که در تالار شیخ بهایی شهر برگزار گردید گفت: خوشبختانه شاهین شهر شهری زنده و پویا در استان اصفهان و با اکثر شهرهای استان متفاوت است چراکه این شهر از لحاظ جمعیتی ، قومیتی و از همه مهم تر به عنوان نخستین شهر جدید کشور پس از انقلاب اسلامی مطرح است.

وی در ادامه افزود: امروزه بحث شهرداری ها و خدمات ارزشمند شوراها را در سطح کشور داریم که لازم است از شورای دوره پنجم و شهرداران منتخب شاهین شهر در این دوره تشکر نموده و برای شهردار جدید و اعضای دوره ششم شورای اسلامی شهر آرزوی موفقیت می نمایم.

غلامی ثبات مدیریت در یک شهر را رمز موفقیت در اجرای برنامه ها و اقدامات عمرانی ، فرهنگی و اجتماعی دانست و گفت: این موضوع در دوره قبل شورای اسلامی شاهین شهر به خوبی محقق نگردید ولی در اواخر دوره با مدیریت خوب جناب پری تبار شهردار وقت و تعامل بسیار و دوری از هرگونه حاشیه وی توانستند به حمدالله پروژه های خوبی را در شاهین شهر به سرانجام برسانند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان به حمایت همه جانبه شورای اسلامی شاهین شهر از شهردار جدید اشاره نمود و افزود: ان شاء الله شهردار جدید با این پشتوانه قوی بتواند یک دوره چهار ساله را در راستای خدمت به شهر و شهروندان آن طی نماید.

وی در بخشی از سخنان خود به مشارکت بخش خصوصی در اجرای درآمدهای پایدار شهرداری ها و ایجاد فعالیت چندین برابری آنها در شهر اشاره نمود و خاطر نشان ساخت: توان شهردار و شورای اسلامی در جذب سرمایه گذار می تواند برای شهر تحول آفرین باشد و اجرای درست این موضوع مهم ، قطعا” بودجه و ظرفیت شهرداری را چند برابر خواهد نمود.

غلامی شهرداری ها را به عنوان پیشران های پروژه های عمرانی و فرهنگی در سطح استان اصفهان قلمداد نمود و گفت: درآمدهای حاصل از ارزش افزوده به عنوان یکی دیگر از درآمدهای پایدار که امسال میزان آن دوبرابر سال گذشته خواهد شد می تواند کمک بسیار خوبی برای پیشبرد پروژه های مختلف شهرداری ها باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با بیان اینکه جمعیت شاهین شهر به عدد ۲۰۰ هزار رسیده است اظهار داشت: ان شاء الله با تلاش و همت شهردار و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر شاهد تحقق بودجه سالیانه به مقدار سرانه های مطلوب و استاندارد باشیم.

وی همچنین به طرح تفصیلی شهرداری شاهین شهر و مشکلات آن اشاره نمود و افزود: ان شاء الله با آسیب شناسی این طرح معضلات آن را مرتفع نموده و شهرداری را از این وضعیت نامساعد شهرسازی رها نماییم.

غلامی اجرای پروژه متروی شاهین شهر به اصفهان را مهم عنوان نمود و گفت: خوشبختانه با همیاری مسؤولان شهر برای پروژه مترو در مجلس شورای اسلامی ردیف بودجه اختصاص یافت و این مهم سرعت اجرای پروژه را شتاب بیشتر خواهد بخشید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تصریح نمود: هرکجا که شهردار و شورای اسلامی شاهین شهر به کمک ما نیاز داشته باشند وظیفه خود دانسته به طور ویژه و با وقت گذاری آن را مرتفع نمایم چرا که تمام این تلاش ها در راستای رضایتمندی شهروندان عزیز انجام شده است.

وی در پایان حمایت خود را از شهردار جدید شاهین شهر و اعضای شورای اسلامی شهر اعلام و برای آنان آرزوی موفقیت نمود.

اسفندیار تاجمیری فرماندار شهرستان شاهین شهرومیمه نیز در این مراسم در سخنان کوتاهی ضمن عرض خوش آمدگویی به مسؤولان استانی گفت: امیدواریم شهردار جدید شاهین شهر با تفضل الهی و همیاری اعضای شورای اسلامی شهر بتوانند مسؤولیت های خطیر خود را در شهر پر افتخار شاهین شهر انجام دهند.

وی در ادامه از خدمات شهرداران و اعضای شورای اسلامی دوره قبل قدردانی نمود و برای شهردار جدید شاهین شهر و اعضای شورای اسلامی شهر آرزوی موفقیت کرد.

حجت الاسلام و المسلمین هاشمی امام جمعه شاهین شهر نیز در آیین تودیع و معارفه شهردار شاهین شهر ضمن اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره همه شهدای گرانقدر گفت: از جناب پری تبار شهردار سابق شاهین شهر که در مدت تصدی خود متحمل زحمات زیادی گردیدند تشکر نموده و برای شهردار جدید و اعضای شورای اسلامی آرزوی موفقیت از درگاه خداوند متعال خواستارم.

وی در ادامه اظهار داشت: همه مسؤولان باید در تصمیمات خود عاقلانه رفتار کنند چرا که در آینده ، تاریخ همگان را به قضاوت خواهد نشست.

هاشمی به استعداد و ظرفیت بالای شاهین شهر در زمینه اجرای فعالیت های فرهنگی اشاره نمود و گفت: قطعا” تحقق کارهای فرهنگی در شهر نیازمند حمایت همه جانبه مسؤولان است که ان شاء الله این موضوع بسیار مهم به منصه ظهور خواهد رسید.

حسینعلی حاجی نماینده مردم شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم به بیان و تبیین موضوعات و مسائل روز جامعه پرداخت.

وی در ادامه به پروژه متروی شاهین شهر اصفهان اشاره نمود و گفت: از همت و تلاش شهردار و اعضای دوره پنجم شورای اسلامی شاهین شهر که با شهامت و جرأت این پروژه عظیم را پیگیری و اجرا نمودند تشکر نموده که خوشبختانه برای آن بودجه ملی نیز در نظر گرفته شده است.

حاجی اظهار امیدواری نمود: با احداث متروی شاهین شهر – اصفهان خط های ۱ و ۲ متروی اصفهان نیز به این مترو متصل می گردد.

نماینده مردم شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی همچنین به تصویب منطقه ویژه اقتصادی شاهین شهر از سوی مجلس شورای اسلامی و مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد و گفت: به حمدالله این موضوع مهم پس از هشت سال پیگیری و مداومت تحقق یافت که با اجرای این طرح زمینه اشتغال حدود ۴ هزار نفر از جوانان فراهم خواهد شد.

وی با بیان اینکه  ضروری ست کمیسیون ماده پنج حوزه شهرسازی شهرداری شاهین شهر به جای مرکز استان در شهرستان تشکیل گردد گفت: با توجه به اینکه تمام پرونده های کمیسیون ماده پنج شهرداری های استان در مرکز استان رسیدگی می گردد لذا این موضوع با کندی پیش رفته ولی با شهرستانی شدن این مهم شتاب بیشتری به رسیدگی پرونده ها خواهد شد.

حاجی همچنین در بخشی از سخنان خود به بیان برخی از اقدامات صورت گرفته و برخی مشکلات در شهر پرداخت و خواستار رفع آنها توسط مسؤولان مربوطه گردید.

بهرام عمویی رئیس شورای اسلامی شاهین شهر نیز در این آیین ضمن عرض خیر مقدم به حضار گفت: بنده به نمایندگی از شهروندان ارجمند و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر از زحمات جناب پری تبار شهردار سابق که توانست با همت ، توان و وقت گذاری شرایط حساس و ویژه شهرداری را مدیریت نماید تشکر می کنم.

وی در ادامه از شهردار جدید شاهین شهر در راستای قبول این وظیفه خطیر تشکر کرد و افزود: ان شاء الله در این دوره از شورا با مدیریت پرتوان شهردار جوان و بومی ، برگ زرینی بر افتخارات شهر و شهروندان فهیم آن رقم زده شود.

عمویی همچنین از مسؤولان شهرستان و استان خواستار موضوعاتی از قبیل حمایت از پروژه متروی شاهین شهر – اصفهان ، رفع مشکلات فاضلاب ، مسکن ، اشتغال و آب در شهر گردید.

رئیس شورای اسلامی شهر به همجواری شاهین شهر به مرکز استان اشاره نمود و گفت: متأسفانه این موضوع مهم برای شاهین شهر مفید فایده نبوده و به صورت شایسته به این مهم توجه نشده که از مسؤولان استان تقاضا دارم به موضوع حق و حقوق شهر عنایت بیشتری نمایند.

وی در پایان خاطر نشان نمود: ان شاء الله بتوانیم با تمام توان و آنچه که به شهروندان فهیم شهر قول داده و سوگند یاد نموده ایم را به منصه ظهور برسانیم.

احمدرضا پری تبار شهردار سابق شاهین شهر نیز در این جلسه گفت: خداوند را شاکرم که در شرایط سخت عنایت فرمود با مساعدت و حمایت اعضای شورای اسلامی و همکاری و همیاری همکاران بتوانیم شهر را مدیریت نماییم.

وی در ادامه به بودجه ۳۵۳ میلیارد تومانی امسال شهرداری اشاره نمود و افزود: به حمدالله تاکنون ۸۹ درصد از کل بودجه مصوب مربوط به شش ماهه نخست سال وصول شده است.

پری تبار به اقداماتی نظیر عملیات اجرایی متروی شاهین شهر – اصفهان، بوستان بزرگ شمال شهر ، تعریض پل هسا ، زیرسازی و جدول گذاری معابر سطح شهر ، ورزشگاه فاز پنج گلدیس ، اختصاص ۵۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت در قالب خرید ۱۰ دستگاه اتوبوس جدید ، راه اندازی کارت بلیط هوشمند و  بازسازی ۲۰ دستگاه اتوبوس فرسوده اشاره نمود که تعدادی از آنها با حضور جناب غلامی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری به بهره برداری رسید و بقیه نیز پیشرفت چشمگیری داشته است.

شهردار سابق شهر در پایان از معاونان ، مدیران و کارکنان شهرداری که سختی ها را به جان خریدند تا بتوانند خدمات شایسته ای را به شهروندان فهیم ارائه نمایند تشکر نمود.

وی همچنین برای شهردار جدید شاهین شهر از درگاه خداوند متعال آرزوی موفقیت نمود.

مسعود عارفیان شهردار جدید شاهین شهر به عنوان آخرین سخنران این آیین ضمن عرض خیر مقدم به مسؤولان و حضار گفت: خداوند را شاکرم که فرصت خدمتگذاری به شهروندان فهیم و با فرهنگ شاهین شهر را به بنده عنایت نمود و از حسن اعتماد اعضای شورای اسلامی و سایر مسؤولان شهرستان و استان که بنده را لایق خدمتگذاری به مردم مؤمن و فرهیخته این شهر دانسته صمیمانه تشکر می نمایم.

وی در ادامه خاطر نشان ساخت: ان شاء الله بتوانم پاسخ اعتماد همه بزرگواران را با درستکاری ، تلاش فراوان و مدیریت صحیح بدهم که البته این مهم ممکن نیست مگر با همدلی و همراهی همه اعضای شورای اسلامی و مسؤولان شهر و شهرستان و همکاری و تلاش شبانه روزی همکاران شریف و زحمتکش در شهرداری شاهین شهر.

عارفیان اصول کاری خود را شفافیت و صداقت ، امانتداری و درستکاری ، مبارزه با فساد و بی عدالتی ، شایسته گزینی ، برنامه ریزی در راستای تحقق بیانیه گام دوم با عنایت به چهارچوب وظایف و تکالیف شهرداری ها ، توجه ویژه به سیاست های اقتصاد مقاومتی ، حداکثر تلاش ممکن برای تعامل و تحقق برنامه های شورای اسلامی شهر ، تحقق در تعالی سازمانی و آموزش کارکنان ، تکریم ارباب رجوع ، توجه به معاش کارکنان شهرداری و ارتقاء سطح مشارکت شهروندان در اداره شهر عنوان نمود.

شهردار جدید شاهین شهر از شهرداران و اعضای شورای اسلامی ادوار گذشته و همکاران که در راستای خدمت به شهروندان عزیز و عمران و آبادانی شهر متحمل تلاش های فراوانی شده اند و دست اندرکاران و برنامه ریزان این آیین تشکر نمود.

گفتنی است در این آیین با حکم عباس رضایی استاندار اصفهان ” مسعود عارفیان ” به عنوان شهردار شاهین شهر منصوب و از زحمات ” احمدرضا پری تبار” شهردار سابق شاهین شهر قدردانی شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false