×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
شاهین شهر میزبان مسابقات ریتد اوپن کشوری شطرنج

اولین دوره مسابقه ریتد اوپن کشوری آکادمی شطرنج آریا با همکاری اداره آموزش و پروش و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر باحضور ۱۴۰ بازیکن از سراسر کشور در شاهین شهر برگزار شد.
محسن تناور مدیر آکادمی شطرنج آریا با اعلام این خبر عنوان کرد: مسابقات ریتد اوپن کشوری شطرنج با حضور ۱۴۰ بازیکن و ۲ استاد بزرگ شطرنج ، یک استاد فیده و ۴۰ بازیکن دارای درجه بین المللی در تمامی رده‌های سنی در مجموعه ورزشی نشاط برگزار شد.
وی با بیان اینکه داوری این مسابقات را “رامین کمال” داور بین المللی برعهده داشت، افزود: بازیکن‌های این تورنومنت از استان‌های؛ اصفهان، تهران، خراسان‌رضوی، گیلان، چهارمحال و بختیاری، لرستان، مرکزی، همدان، کرمانشاه و… بودند.
در این مسابقات “مسعود‌ مصدق‌پور” استاد بزرگ شطرنج از استان خراسان رضوی مقام اول ، “شاهین‌ لرپری زنگنه” استاد بزرگ شطرنج از اصفهان مقام دوم و “ارشیا محمدیان” از استان اصفهان مقام سوم را کسب کردند.
مسابقات اوپن ریتد به مسابقاتی گفته می‌شود که بازیکنان آن اعم از؛ بانوان و آقایان در همه سطوح شطرنجی بوده و مجوز آن از فدراسیون جهانی شطرنج صادر و نتایج آن نیز به منظور محاسبه درجه بین المللی بازیکنان به فدراسیون جهانی شطرنج ارسال می‌شود.

true
برچسب ها : ,
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false