×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
استقبال هنرمندان از دهه فجر با نمایشگاه آثار هنری

نمایشگاه آثار هنری هنرمندان شهر در آستانه دهه فجر  با حضور سید محمد رضا کاظمی طبا فرماندار ، شهناز باقریان بخشدار مرکزی ، رئیس شورای شهرستان ، نایب رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ، جواد نصراصفهانی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ، فرامرز رادمنش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر مسئولان در نگارخانه آفتاب نگارستان افتتاح شد.

سید محمد رضا کاظمی طبا در حاشیه این گشایش ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر ، اظهار کرد: نسل های سوم و چهارم انقلاب اسلامی برای درک راه گذشتگان و ماندگاری مستحکم در مسیر تحقق اهداف آنان ، نیازمند درک و شناخت نسبت به زوایای پیدا و پنهان انقلاب ، انگیزه ها و نیز نقاط تاریک رژیم پهلوی هستند.
وی فرهنگ و عمران را بازوان قدرتمند در توسعه برشمرد و افزود: برای رشد و ارتقای یک شهر نگاه ویژه به فرهنگ و ارزش گذاری ها و حرکت توامان فرهنگ و عمران در مسیر توسعه ضروری است.
فرماندار شهرستان با اشاره به آثار به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه ، ادامه داد: هنر هنرمندان شاهین شهری از منظر ذوق ، قریحه و توانمندی همسطح با هنرمندان استان است.

این نمایشگاه با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزی شهرداری شاهین شهر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و با نمایش ۱۰۶ اثر هنری تجسمی ، خطاطی و نقاشی انجمن خوشنویسان و ۶ آموزشگاه هنرهای تجسمی شهر در سبک های ؛ دکوراتیو و رئال با تلفیق تکنیک های ؛ سیاه قلم ، رنگ و روغن ، پاستل ، مداد رنگ ، اکرلیک ، گواش ، نقاشی و خوشنویسی تا ۲۲ بهمن پذیرای علاقه مندان و هنردوستان خواهدبود .

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false