×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
برنامه های فرهنگی نیازمند تجزیه و تحلیل موشکافانه و کیفیت سنجی است

شهردار شاهین شهر بر لزوم نظرسنجی از مخاطبان برای تجزیه و تحلیل و کیفیت سنجی برنامه های فرهنگی تاکید کرد.

سعید ابریشمی راد در نشست تخصصی با معاون اجرایی و خدمات شهری ، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی و برخی مدیران شهرداری و سازمان با اشاره به ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های شهر ، اظهار کرد:  این شهر با کالبد تحصیل کرده و جوان که زیربنای مناسب فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و … دارد مجموعه ای از گرایش ها و سلایق با پراکندگی های جغرافیایی است و باید هر برنامه ای متناسب با ابعاد اجرایی درمحله‌ها و مناطق با برنامه ریزی منسجم و تلاش و پشتکار سیاستگذاری شود.

وی یکی از راه‌های بهتر ارتباط برقرار کردن با مخاطبان هر برنامه‌را نظرسنجی و بررسی نقاط ضعف و قوت پس از هر اجرا دانست و افزود: بررسی موشکافانه و تحلیل نوع رفتار و واکنش مخاطبان هر برنامه امکان شناخت دقیق ، تجزیه و تحلیل روحیات ، توقعات ، دیدگاه ها و نیاز جامعه را فراهم کرده و می توان با بهره‌گیری از این آنالیزها سیاستگذاری متناسب با نیاز شهر و سلیقه شهروندان را در برنامه ریزی‌ها داشته باشیم‌.

ابریشمی راد با تاکید بر نیاز و اهتمام جامعه به بهره مندی از تکنولوژی ادامه داد: عملکرد شهرداری باید متناسب با آحاد شهر و شهروندان در همه مناطق و محله‌ها بوده و اجرای برنامه‌ها خصوصا در مناسبت‌های بزرگ نظیر؛ گرامیداشت دهه فجر ، اعیاد مذهبی بزرگ ، نوروز و ..‌.. در مقیاس کلان و برای همه شهروندان فارغ از محدودیت های زمانی ، مکانی و کرونا شهروندان بتوانند از طریق تکنولوژی در منازل هم از آن ها بهره مند شوند.

وی هدف از برگزاری جشن ها در شهر را تزریق امید ، نشاط و پویایی در جامعه برشمرد و ادامه داد: یکی از راهکارهای کاربردی و عملی برای تغییر چهره شهر در اعیاد و جشن های بزرگ برگزاری همزمان چند برنامه در همه مناطق  و محله های شهر است همچنین می توان با بهره گیری از امکانات روز دنیا ، نشاط عمومی را در جامعه گسترش داد.

شهردار شاهین شهر با بیان اینکه معنای علمی توسعه شهری افزایش ظرفیت های اجتماعی است ، خاطر نشان کرد: منظور از شهروندان شاهین شهری همه ۲۰۰ هزارنفر جمعیت شهر فارغ  از محل سکونت و منطقه و به وسعت یک شهر را با تغییر رویه و رویکرد متناسب در سراسر شهر احساس و درک کرد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false