×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
تشکیل انجمن منزلت در شاهین شهر

شهردار شاهین شهر از تشکیل «انجمن منزلت» متشکل از؛ نام آوران و پیشکسوتان در همه رشته های ورزشی در شاهین شهر، خبر داد.

سعید ابریشمی راد در جشن بزرگ ورزشکاران که به مناسبت دهه فجر  در تالار شیخ بهایی برگزار شد، اظهارکرد: «انجمن منزلت» متشکل از؛ نام آوران و پیشکسوتان در همه رشته های ورزشی با محوریت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری به منظور ادای احترام به ظرفیت های اجتماعی در راستای ترویج و توسعه ورزش برای سلامت روان و بهره مندی از همفکری و هم اندیشی این قشر در حوزه ورزش و ترویج نشاط اجتماعی در جامعه تشکیل می شود.

شهردار شاهین شهر ورزشکاران را ظرفیت های اجتماعی برشمرد و افزود: با به وجود آمدن یک ظرفیت اجتماعی ، مسئولیت اجتماعی و مطالبه گری نیز ایجاد می شود. در این راستا، همراهی و همکاری موثر و کارآمد مدیریت شهری با ورزشکاران، نام آوران و افتخار آفرینان این عرصه در میادین شهری و ملی به منظور ، تبلور ظرفیت های اجتماعی و توسعه ضرورت دارد.

ابریشمی راد فرارسیدن اعیاد شعبانیه و نزدیک شدن به نوروز باستانی را بهانه ای برای شادی و شعف شهروندان دانست و ادامه داد: وجه تمایز شاهین شهر از دیگر شهرها نهادینه بودن ورزش در این شهر به منظور ترویج سلامتی و نشاط به دور از کارهای تبلیغاتی است به همین منظور؛ اعیاد مذهبی و باستانی فرصت مغتنمی برای تکریم ظرفیت های اجتماعی شهر و ادای احترام و قدرشناسی از آنان خواهد بود.

این جشن که با حضور رؤسای شورای اسلامی شهر و شهرستان ، اعضای شورای اسلامی شهر ، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ، برخی مدیران شهرداری و خانواده ورزشکاران شاهین شهری با رعایت شیوه نامه بهداشتی در تالار شیخ بهایی برگزار شد به صورت زنده از شبکه های اجتماعی سازمان و مراکز زیرمجموعه برای استفاده علاقه مندان پخش شد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false