×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
راه‌اندازی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شاهین‌شهر

شهردار شاهین شهر از راه اندازی مرکز ارتباطات و امور بین الملل در شهرداری شاهین شهر به عنوان مجموعه متمرکز تدوین و راهبری برنامه های کلان در حوزه ارتباطات ، تعاملات و مشارکت های اجتماعی خبر داد.

سعید ابریشمی راد با اشاره به ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های کالبدی شاهین شهر، اظهار کرد: در شاهین شهر با حضور شهروندانی جوان، تحصیلکرده و وجود زیرساخت های مناسب فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و حضور مجموعه ای از گرایش ها و سلایق با پراکندگی های جغرافیایی به وسعت میهن عزیزمان ایران ، می تواند کانون توجه در برنامه های مشارکت اجتماعی و فرهنگی باشد.

وی با بیان اینکه معنای علمی توسعه شهری افزایش ظرفیت های اجتماعی است، افزود: عدم ایجاد پایگاه اجتماعی مشخص و ضعف ارتباط گیری با شهروندان یکی از بزرگترین نقاط ضعف در مخاطب پذیری و استقبال عمومی از برنامه های شهرداری طی سالیان گذشته بوده است.

شهردار شاهین شهر با تاکید بر استفاده موثر و مفید از ظرفیت رسانه ها جهت توسعه فضای اجتماعی شهر، اطلاع رسانی و دریافت بازخورد موثر به منظور ارتقای خدمت رسانی خاطر نشان کرد: مجموعه مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری با ماموریت های اجرایی مشخص در حوزه های ارتباطات، پاسخگویی و شفافیت آغاز به کار خواهد کرد.

وی در پایان، موضوع جامعه پذیری، کار میدانی و مشارکت حداکثری شهروندان در مدیریت شهر را جز مهمترین قول های مجموعه مدیریت شهری به مردم عزیز شاهین شهر دانست و یادآور شد : شهرداری و شورای اسلامی شهر، عزم خود را برای جبران نارسایی های موجود شهر و عمل به تعهدات خود جزم کرده و در این مسیر، شهروندان گرانقدر شاهین شهری را به همراهی و مشارکت حداکثری با مدیریت شهری دعوت می کند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false