×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
نمایشگاه و فروشگاه صنایع دستی، محصولات غذایی و تولیدات خانگی بانوان

نایب رئیس شورای اسلامی شاهین شهر از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی بانوان در آستانه نوروز باستانی خبر داد.

گل جهان شکرزاده با اشاره به آسیب شناسی اجتماعی مسائل و مشکلات بانوان سرپرست خانوار  در کمیسیون امور اجتماعی و بانوان، اظهار کرد: بانوان هنرمند شاهین شهری برای داشتن بستر مناسب برای عرضه و فروش محصولات خود پیش از هرچیز به سه عامل موثر توانمندسازی، بازاریابی و بستری برای عرضه و فروش نیازمندند .

وی با بیان اینکه ساماندهی و مساعدت بانوان هنرمند شاهین شهری در گرو همراهی و همگامی همه نهادها در راستای تحقق شعار «خدمت بی منت به مردم» است، افزود: اولین گام برای حمایت از بانوان شاهین شهری در توانمندسازی استفاده از پتانسیل ها و ظرفیت های سخت افزاری نظیر؛ فرهنگسراها و سایر مراکز فرهنگی است و در مرحله دوم تامین بازاریابی و ایجاد بستری برای فروش و ایجاد فروشگاه هایی باهمکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر است.

رئیس کارگروه امور اجتماعی و بانوان با اشاره به برگزاری نمایشگاه صنایع دستی، محصولات غذایی و تولیدات خانگی بانوان در آستانه نوروز باستانی، تصریح کرد: در ابتدا برگزاری این نمایشگاه ها برپایه رویکرد محله محوری استوار بود اما برای استقبال بیشتر و  ایجاد بستر فروش و فرصت بهره برداری متناسب تر این نمایشگاه به صورت متمرکز در تالار شیخ بهایی برگزار می شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه ها را تغییر نگرش اجتماعی جامعه از مصرف کننده به عرضه کننده دانست و خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی قشری از جامعه تنها نقش مصرف کننده دارند اما هرکس در جامعه می تواند به اندازه توانمندی و استعدادش از هنر خود بهره مند شود و خود را از قید مصرف کنندگی برهاند.

شکرزاده با اشاره به اینکه یکی از چالش های اجتماعی موازی کاری بین نهادی است، افزود: ایجاد بستر فروش در قالب نمایشگاه های دائمی با توجه به محدودیت های شهرداری و شورای اسلامی شهر، نیازمند همراهی، همگامی و مساعدت همه نهادهای حمایتی در تسهیل روند اجرایی است.

رئیس کمیسیون امور اجتماعی و بانوان تصریح کرد: اگر بستری برای نمایشگاه های دائمی و توانمندسازی ها محقق شد، همه بانوانی که در زمینه هنرهای دستی و توانمندی های غیر هنری پتانسیل عرضه داشته باشند می توانند از این بستر استفاده کنند.

نمایشگاه صنایع دستی، محصولات غذایی و تولیدات خانگی بانوان از ۱۷ تا ۲۷ اسفند از ساعت ۹ تا ۲۱ در تالار شیخ بهایی پذیرای علاقه مندان است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false