×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
جشن میلاد خورشید هشتم در شاهین شهر

جشن میلاد امام رضا (ع) باحضور معاون ارتباطات حوزوی و امور فرهنگی آستان قدس رضوی، مداح، شاعر و خادمان حرم مطهر، رئیس شورای اسلامی شهر،  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری، جمعی از خادمیاران رضوی و استقبال پرشور شهروندان شاهین شهری در تالار شیخ بهایی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین فرازی نیا معاون ارتباطات حوزوی و امور فرهنگی آستان قدس رضوی با اشاره به گذر از بحران تلخ کرونا و تامین امنیت و سلامت برای همه مردم ایران اظهار کرد: امسال مصادف با دهه باکرامت رضوی اجتماع بزرگ امام رضایی ها در سراسر کشور با شکوه برگزار شده است .

وی با عرض تبریک، تهنیت و شادباش میلاد  امام رضا (ع) ادامه داد: در کشور ما تبریک گفتن به یک فرهنگ ایرانی اسلامی عادی بدل شده که در فرهنگ فارسی به معنای آرزو کردن است، اما در فرهنگ اهل بیت(ع) به معنای آرزوی توفیق بهره وری بهینه از موضوع مدنظر است.

فرازی نیا با بیان اینکه دارایی معنوی، دینی و عشق و ارادت به ساحت مقدس اهل بیت (ع) مرهون صداقت و نیت خالصانه در اعمال صالحه است، افزود: در فرهنگ معنوی یکی از معانی تبریک، رنگ خدایی گرفتن در امور و انجام کارهاست و در تعبیری دیگر خیر ببینی و جلوه نمودن در مظهر امام زمان است اما معنی اولی تر آن به چشم امام زمان آمدن است.

بهرام عمویی رئیس شورای اسلامی شاهین شهر نیز ضمن تبریک میلاد امام  رضا(ع)  اظهار کرد: همزمان با ولادت ثامن الحجج(ع)، مدیریت شهری برای ابراز مراتب اخلاص و بندگی به اهل بیت (ع) بلوار ورودی شاهین شهر از سمت حاجی آباد را به نام مقدس امام رضا (ع) مزین نمود و نمادی از پنجره فولاد و انگشتر منصوب به آن حضرت در ورودی بلوار آماده و نصب شد.

در این ویژه برنامه که به پرچم گنبد مطهر علی بن موسی الرضا مزین بود، هدایای ارسالی مقام معظم رهبری و آستان مقدس رضوی به منظور خدمات ارزنده در مهار، پیشگیری و واکسیناسیون کرونا در شهرستان شاهین شهر و میمه از “اشکان علیمرادی” فرمانده قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی تجلیل شد. همچنین با نوای گرم ذوقیان خادم و مداح و وفایی خادم و شاعر آستان قدس رضوی عطرآگین شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false