×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
کاهش آسیب‌های اجتماعی در گرو فرهنگ‌سازی غنی

نشست هم اندیشی فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه با رئیس، مدیران و بهره برداران مراکز سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شاهین شهر برگزار شد.

سیدمحمدرضا کاظمی‌طبا فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه با اشاره به ساختار متفاوت فرهنگی و توقعات شهروندان این شهر با دیگر شهرها از خدمتگزاران و مسؤولان اظهارکرد: گاهی نیازها و خواست‌های عمومی شهروندان فراتر از اختیارات و توانایی نهادهای خدمتگزار بوده و برای تحقق آن باید علاوه‌ بر برنامه‌ریزی مدون و کارشناسی، عملکرد جهادی نیز داشت.

وی با تاکید بر نقش فرهنگ‌سازی صحیح بر کاهش  آسیب به کالبد شهر از نظر؛ ساختار، تاسیسات و زیرساخت‌های شهری، افزود: تمرکز بر حوزه فرهنگی اجتماعی رسالتی عظیم بر عهده کارگزاران این حوزه بوده و باید سیاستگذاری‌های سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین‌شهر در راستای احیای فرهنگ‌های غنی گذشته به منظور؛ کمرنگ سازی فرهنگ‌های مضر، منسوخ و مخالف با کالبد فرهنگ اسلامی باشد.

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه از راه‌اندازی مرکز مطالعات و پژوهش‌های فرهنگی اجتماعی در این سازمان ابراز خرسندی کرد و ادامه داد: این مرکز باید در راستای احیای فرهنگ ایرانی اسلامی، تصمیم‌سازی و تصمیم گیری موثر و کارآمد داشته باشد، همچنین همه کارگزاران سازمان اعم از؛ سازمانی و بهره‌برداران باید مطالبه‌گر و پاسخگو در حوزه فرهنگی اجتماعی بوده و نقش خود را در شناسایی مشکلات، کاستی‌ها و نیز کاهش آن ها در حوزه زیر مجموعه خود به خوبی ایفا کنند.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی های شاهین‌شهر در حوزه ورزش، تصریح کرد: دیدگاه سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین‌شهر باید کشف و پرورش استعداد‌های ورزشی بوده و با حمایت‌های معنوی و همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان با نگاهی غیرانتفاعی قهرمان پروری را در این شهر توسعه دهد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false