×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
«آئینه» در محلات شاهین شهر

مدیر فرهنگسرای هنر از آغاز بازبینی نمایش های خیابانی همایش تئاتر آسیب های اجتماعی در این فرهنگسرا، خبر داد.

مریم سادات معلایی مدیر  فرهنگسرای هنر با اشاره به آغاز برگزاری همایش تئاتر آسیب های اجتماعی، اظهار کرد: همایش تئاتر آسیب های اجتماعی با عنوان «آئینه» در راستای بررسی آسیب های اجتماعی نظیر؛ اثرات سوء فضای مجازی و استفاده از نرم افزار و پیام رسان های مختلف، اعتیاد، طلاق، … و نیز افزایش تعاملات اجتماعی در قالب توانایی برقراری ارتباط مردم با هم در جامعه و اعضای خانواده با یکدیگر، آثار تولیدی گروه های نمایشی شاهین شهر  به مرحله بازبینی رسید.

وی با بیان اینکه بازبینی این آثار، پنجشنبه ۲۳ تیر در فرهنگسرای هنر برگزار می شود، افزود: بازبینی کنندگان آثار این همایش احمد شاهین فر عضو شورای نظارت بر نمایش استان اصفهان، محمدرضا رفیعی مدیر خانه تئاتر حوزه هنری اصفهان و مرتضی طباطبایی دبیر شورای نظارت بر نمایش شهرستان شاهین شهر و میمه خواهند بود.

مدیر فرهنگسرای هنر با اشاره به بازبینی از ۶ اثر خیابانی، ادامه داد: این آثار پس از اخذ تاییدیه شورای بازبینی به صورت دوره ای قبل از فرارسیدن محرم الحرام در نواحی و محلات شاهین شهر اجرا می شوند.

همایش تئاتر آسیب های اجتماعی به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و موسسه فرهنگی هنری هفت اقلیم مهر و ماه برگزار می شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false