×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
گلریزان سخاوت حسینی بهانه ای برای رستگاری

مدیرعامل انجمن خیرین حمایت از بیماران خاص مهر شاهین شهر از جمع آوری دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک نقدی در ویژه برنامه گلریزان سخاوت حسینی خبر داد.

محمدباقر منافیان با اشاره به اینکه این انجمن در ۶ دوره متوالی NGO برتر کشوری بوده است، افزود: با همت خیرین در این آیین گلریزان که مزیّن به نام حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام بود و به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر با همکاری اداره ورزش و جوانان، هیأت پهلوانی و زورخانه ای و اتاق اصناف شهرستان برگزار شد، مبلغ دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک نقدی برای حمایت از کودکان مبتلا به سرطان و بیماران خاص جمع آوری شد.

وی با بیان اینکه انجمن خیرین حمایت از بیماران خاص مهر شاهین شهر بیش از ۴۸۰ مددجو را به صورت کامل تحت پوشش دارد، گفت: این انجمن با هدف حمایت از بیماران مبتلا به سرطان در مسیر درمان اعم از؛ جراحی، پرتو درمانی، شیمی درمانی و مشاوره تخصصی بیماران شهرستان، ارائه خدمت و انجام وظیفه می کند.

بهرام عمویی رئیس شورای اسلامی شاهین شهر نیز در این ویژه برنامه، با تحسین عملکرد انجمن های خیریه اظهار کرد: انجمن ها و نهادهای مردمی بازوانی پرتوان و موثر در جهت کاهش فشارهای اجتماعی و اقتصادی بر اقشار آسیب پذیر و مددجویان هستند.

وی با قدردانی از متولیان برگزاری این گلریزان و مردم خیّر شاهین شهر افزود: شهید بهشتی معتقد بود بهشت را به بها می دهند نه به بهانه، اما به نقلی از آیت الله ناصری، گاهی می توان رضایت الهی، بهشت و رستگاری را در بهانه هایی نظیر ماه رمضان، ایام سوگواری حضرت امام حسین علیه السلام و مراسمی همچون گلریزان نیز با دست گیری از خلق خدا به دست آورد.

ویژه برنامه گلریزان سخاوت حسینی باحضور هنرمندان و چهره‌های مطرح کشوری از جمله محمدرضا طالقانی، حسن اکلیلی، پروفسور ناصر پارسا پزشک و پژوهشگر سرطان شناسی، رؤسای شوراهای اسلامی شهر و شهرستان، اعضای شورای اسلامی شاهین شهر و جمعی از مدیران شهرستان در تالار شیخ بهایی برگزار شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false