×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
معرفی برگزیدگان ویژه برنامه شیدایی

برگزیدگان مسابقه شیدایی نمای محرم باموضوعات آداب و فرهنگ سوگواری، اخلاق و سیره حسینی و عاشورائیان کوچک انتخاب و معرفی شدند.

مریم سادات معلایی با بیان اینکه ویژه برنامه شیدایی برای سومین سال متوالی برگزار شده است، اظهارکرد: در این دوره ویژه برنامه شیدایی ۸۳ عکس و ۲۷ فایل چند رسانه‌ای با عنوان نمای محرم به دبیرخانه این مسابقه ارسال شد.

مدیر فرهنگسرای هنر تفاوت این دوره از مسابقات شیدایی با سنوات قبل را در نحوه انتخاب آثار برشمرد و افزود: داوران و هیأت ارزیابی، متشکل از؛ آرش رنجبر کارگردان و فیلمساز، محسن ربیعی کارشناس مذهبی و فیلمساز، جمشید کدخدایی کارشناس تدوین و وحید مومن‌زاده کارشناس عکاسی بودند که همه آثار را بدون در نظر گرفتن اولویت در بخش چند رسانه ای شایسته تقدیر دانستند.

وی ادامه داد: حضور کارشناسان حرفه ای در هیأت داوران در بخش های مختلف عکاس، تدوینگر، فیلمساز، کارشناس مذهبی و اضافه کردن بخش عکس نمای محرم، این دوره از ویژه برنامه شیدایی را با خلاقیت، تنوع و استقبال بیشتر در آثار مواجه کرد.

معلایی با بیان اینکه این ویژه برنامه دارای بخش جنبی با مضامین اجتماعی نیز بوده، گفت: برگزیدگان ویژه برنامه شیدایی نمای محرم بدون در نظر گرفتن اولویت؛ در بخش چند رسانه ای محمد علی یاری، الهه اطمینانی و هانیه تائبی، در بخش عکس با دوربین عکاسی معصومه محمودی و شیما برنا، در بخش موبایل گرافی حسن محمدی فرانی و راضیه مولویان و در بخش جنبی فیلم کوتاه با مضمون اجتماعی توجه به زحمات پاکبانان، فیلم کوتاه شهر حسینی ساخته سهیل شاب معرفی شدند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false