×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
جلوه «دسترنج» بانوان شاهین شهری در اشراق

بازارچه دسترنج محصولات خانگی بانوان توانمند شاهین شهری با حضور حجت الاسلام والمسلمین قاسم هاشمی امام جمعه، سید محمدرضا کاظمی طبا فرماندار، حمیدرضا نجفی بخشدار ، گل جهان شکر زاده عضو شورای اسلامی شهر، سرهنگ مهدی ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و سیدرسول هاشمیان رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری در فرهنگسرای اشراق افتتاح شد.

حجت الاسلام والمسلمین قاسم هاشمی در این آیین، منزلت کسب رزق حلال را با جهاد در خط مقدم جبهه هم اندازه دانست و اظهار کرد: دسترنج ثمره تلاش بانوان شاهین شهری برای کسب رزق و روزی حلال است که خریداران و مصرف کنندگان این محصولات جنس متفاوتی دارند.

وی  با تاکید بر لزوم حمایت از این بانوان ادامه داد: مصلای نماز جمعه برای حمایت، معرفی و آشنایی سایر اقشار مردم با هنر و توانمندی بانوان شاهین شهری به صورت دوره ای میزهای فروش برای عرضه محصولات و تولیدات این بانوان در مراسم نماز جمعه هر هفته دایر می کند.

بازارچه محصولات خانگی بانوان توانمند شاهین شهری با ۷۰ غرفه متشکل از؛ چرم دوزی، ساخت زیورآلات، پرورش گل و گیاه، عروسک بافی و … از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در فرهنگسرای اشراق تا ۱۷ مهرماه پذیرای علاقه مندان است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false