×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
true
هفته شاهین شهر فرصتی برای قهرمان پروری

مدیر امور ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر از برگزاری ۱۳ برنامه ورزشی در هفته فرهنگی شاهین‌شهر خبر داد.

نوید مکوندی یکی از اهداف اجرای برنامه‌های ورزشی در هفته فرهنگی شاهین‌شهر در سطح شهر را معرفی رشته‌های مختلف ورزشی به شهروندان دانست و اطهار کرد: در این هفته، بیش از ۱۳ برنامه ورزشی در راستای بالابردن سطح نشاط اجتماعی با هدف ایجاد انگیزه برای جوانان در حوزه ورزش و ترغیب نگاه ورزشکاران به ورزش قهرمانی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در هفته فرهنگی شاهین‌شهر هیأت‌های ورزشی نظیر کاراته، ورزش‌های رزمی، ووشو، تکواندو و … در سطح شهر حرکات نمایشی و ورزشی اجرا می‌کنند افزود: در این هفته مسابقات استانی کاراته وان استانی به مدت ۳ روز با پیش‌بینی بیش از هفتصد نفر شرکت‌کننده، تیراندازی با کمان سنتی یک‌روزه و والیبال و ژیمناستیک یک روزه با مشارکت شش تیم برگزار می‌شود.

مدیر امور ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر، ادامه داد: ایستگاه‌های سلامت با رویکرد پایش سلامت؛ قد، وزن، فشار خون، قند خون، تغذیه، بهداشتو حرکات اصلاحی در راستای ایجاد نشاط و سرگرمی در پارک فردوسی در هفته فرهنگی شاهین‌شهر برگزار خواهد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false