×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
true
رویدادی برای معرفی ظرفیت های شاهین شهر

شهردار شاهین شهر، رویداد هفته فرهنگی شاهین شهر را فرصتی برای معرفی ظرفیت و توانمندی های شاهین شهر در استان، منطقه و کشور عنوان کرد.

سعید ابریشمی راد شهردار شاهین شهر در آیین نمادین آغاز هفته فرهنگی شاهین شهر، رویدادهای این چنینی را ابزاری برای معرفی و شناساندن شاهین شهر به دیگر مناطق برشمرد و افزود: رقم زدن این رویدادها علاوه بر معرفی ظرفیت ها و توانمندی های شهر در مقیاس منطقه ای و ملی، حلقه مفقوده شهر در نقش پذیری و اثر آفرینی را نیز می یابد.

وی با بیان اینکه برگزاری دعای روحبخش ندبه یکی از بهترین مراسم های معنوی و مذهبی در سنوات گذشته شاهین شهر بوده است، اظهار کرد: روز ورزش آغازگر هفته فرهنگی شاهین شهر و حسن ختام آن با روز مفاخر است.

شهردار شاهین شهر با اشاره به نامگذاری یک رو ز از هفته فرهنگی شاهین شهر به نام اقتصاد و خلاقیت، توسعه هر شهری را در گرو خلاقیت اقتصادی به منظور تامین منابع مورد نیاز دانست و ادامه داد: شاهین شهر دارای ظرفیت ها و توانمندی های بسیاری است که در این هفته در قالب نمایشگاه ها و همایش های متنوعی برای معرفی برگزار می شوند.

وی با اشاره به تصویب انتخاب مشاوری برای تهیه طرح ملی جامع توسعه شهری در راستای دستیابی به شهری پرفروغ با آینده ای بهتر در زمینه های گردشگری، زندگی، تفریح و فعالیت، گفت: جغرافیای شاهین شهر به نحوی است که از شمال و جنوب فاقد فرصت توسعه و در شرق و غرب هم به دلیل آزاد راه معلم و صنایع آلاینده در سوی دیگر محدودیت توسعه وجود دارد.

ابریشمی راد وجود زمین های متنوع توسعه تعاونی کارگری یا کارمندی را تهدیدی اقتصادی برای این شهر دانست و تصریح کرد: یکی از نگرانی های مدیریت شهری، جایگزینی جمعیت ۵۰۰ هزارنفری به جای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت شهری شاهین شهر در برنامه پنج ساله آینده است که به دلیل عدم ایجاد اشتغال برای شهروندان، این شهر را به مکانی برای خواب و زندگی بدون اقتصاد مولد بدل می کند.

حجت الاسلام و المسلمین قاسم هاشمی نیز در این آیین ضمن قدردانی از تیم مدیریت شهری برای برگزاری هفته فرهنگی شاهین شهر گفت: در هر کاری باید علاوه بر روشنگری و نمایش، به دستاورد و نتیجه حاصل از عملکرد نهایی نیز توجه ویژه شود.

امام جمعه شاهین شهر با بیان اینکه با پرهیز از فرصت سوزی ها باید فرصت های نو ایجاد کرد، ادامه داد: دولت ها باید برای فرهنگ، برنامه ریزی های مفید و متناسب داشته باشند همانند آنچه در سه ساله اول جمهوری اسلامی شکل گرفت و فرهنگسازی در این دوران به اندازه تاریخ ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی ریشه دواند.

وی با تاکید بر سیاه نمایی دشمنان برای دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: انجام امور بر مبنای عقلانیت و عملگرایی منجر به دستاورد مملوس و محسوس در فرهنگ بوده و ضروری است از ظرفیت آموزش و پرورش درعملکرد صحیح در حوزه فرهنگ استفاده کنیم.

علی صالحی رئیس شورای اسلامی شهرستان در این مراسم با قدردانی از برگزارکنندگان این رویداد فرهنگی، شهردار منتخب دوره ششم شورای اسلامی را فردی صاحب تجربه با برنامه مدون و تفکری نوین برشمرد و گفت: تلاش و همت مدیریت شهری بر این بوده که شهروندان شاهین شهری مفتخر به هویت شاهین شهری خود باشند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false