×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
true
چشم نوازی دسترنج بانوان شاهین شهری

نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی دسترنج با حضور سعید ابریشمی راد شهردار، علی صالحی رئیس شورای اسلامی شهرستان، فاطمه باستانی و گل جهان شکرزاده اعضای شورای اسلامی شهر، کیانوش کیانی معاون شهردار و سید رسول هاشمیان رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در فرهنگسرای خانواده برگزار شد.

گل جهان شکرزاده با بیان اینکه توانمندسازی اولین گام در راستای حمایت از بانوان است اظهار کرد: سیاستگذاری های ابتدایی کمیسیون های مختلف نهادهای بانو محور و رویکرد امام جمعه شهر ساماندهی و توانمند سازی بانوان بوده است.

وی با بیان اینکه حمایت صفر تا صدی در توانمندسازی بانوان در عرصه های تولید محصول، تبلیغات و بسته بندی به اتمام رسیده است، گفت: مهم ترین فاز حمایتی در توانمندسازی بانوان عرضه محصولات به بازار و ایجاد فرصتی برای کسب درآمد است .

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی با اشاره به اینکه امکان احداث نمایشگاه دائمی محصولات خانگی و صنایع دستی در شرایط کنونی مهیا نیست، ادامه داد: با وجود محدودیت در احداث نمایشگاه دائمی، شاهین شهر از لحاظ سخت افزاری غنی بوده و نمایشگاه های سیار بسیاری در طول سال در فرهنگسراهای مختلف در حوزه صنایع دستی، محصولات خانگی، مواد غذایی و … برگزار می شود.

شکرزاده ادامه داد: تمهیداتی در راستای خرید محصولات این بانوان برای اهدا در مناسبت های مختلف از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری و دیگر نهادهای وابسته به شهرداری در راستای ترغیب، ایجاد انگیزه و حمایت از آنان اندیشیده شده است.

این نمایشگاه با ۳۰ غرفه از صنایع دستی از ۲۱ تا ۲۶ آبان در فرهنگسرای خانواده در معرض بازدید علاقه مندان بود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false