×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری بیش از ۲۰ برنامه فرهنگی اجتماعی و ورزشی در ایام الله دهه فجر

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر از برگزاری بیش از ۲۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در یوم الله دهه فجر، خبر داد.

سید رسول هاشمیان با اشاره به فرارسیدن یوم الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: ۲۲ بهمن یکی از شاخص ترین مناسبت های ملی و انقلابی است و برگزاری یادمان ها و تداعی خاطرات شیرین روزهای پرالتهاب انقلاب برای نسل های جدید، رسالت میراث داران این انقلاب است.

وی با بیان اینکه برای گرامیداشت یوم الله دهه مبارک فجر بیش از ۲۰ برنامه فرهنگی اجتماعی و ورزشی تدوین شده است، افزود: هدف از تدوین برنامه های دهه فجر علاوه بر تزریق شادی و نشاط در بین مردم، نیازمند رویکرد تبیینی در راستای معرفی و بیان دستاوردهای انقلاب است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد لزوم جهاد تبیین برای نوجوانان و نسل های چهارم و پنجم انقلاب تصریح کرد: در برنامه های ۴۴ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی، سه جشن اختصاصی برای کودکان و نوجوانان در راستای تبیین ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی تدوین شده است. همچنین بیش از ۱۲ برنامه فرهنگی و ۶ رویداد اجتماعی نیز برای عموم شهروندان شاهین شهری در نظر گرفته شده است.

هاشمیان با بیان اینکه همزمان با ایام الله دهه فجر، بزرگترین رویداد ورزشی شاهین شهر نیز آغاز می شود گفت: ایام الله فجر ۱۴۰۱ با اجرای ۵ رویداد ورزشی سپری می شود که شاخص ترین آن افتتاح دومین المپیاد فرهنگی ورزشی جوان در ۱۲ بهمن است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false